محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:
محمدمهدی اسلامی گفت: در مقطع فعلی نیز هر آن کسی که می‎خواهد به انتخابات آتی وارد شود بایستی این تذکر مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهد که رفتار او موجب ایجاد تنش و از بین رفتن اتحاد نیروهای انقلابی نشود.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۵۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
محمدمهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تلاش عده ای برای دوقطبی سازی در جامعه بیان داشت: یکی از مشکلاتی که دوقطبی کردن ایجاد می‎کند افزایش تنش اجتماعی است که به معنای تخاصم در لایه‎های مختلف جامعه است.

اسلامی در ادامه این مطلب توضیح داد: از جمله آفات افزایش هیجانات جامعه به سمت خصومت ورزی به جای رقابت‎های معقول سیاسی از دست دادن سرمایه اجتماعی هم دلی و وحدت درونی است؛ این انسجام ملی به عنوان یک سرمایه ملی است که مورد تاکید رهبری معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: رویکرد دیو و دلبر سازی در انتخابات مانند انتخابات سال 84  که محسوس بود و در سال 88 با شدت بیشتری روی داد، آثاری را به جای گذاشت که نوعی شکاف اجتماعی به وجود آمد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ادامه این مطلب با اشاره به از بین رفتن وحدت نیروهای انقلابی و اختلاف نظر درونی نیروهای انقلابی در دوره قبل ریاست جمهوری گفت: اگرچه همه این افراد در تبعیت از رهبری معظم انقلاب متفق القول بودند اما در شیوه مواجهه قدری اختلاف سلیقه وجود داشت.

اسلامی با اشاره به تاکیدات امام خامنه‎ای در لزوم وحدت بین نیروهای انقلابی تاکید کرد: در مقطع فعلی نیز هر آن کسی که می‎خواهد به انتخابات آتی وارد شود بایستی این تذکر مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهد که رفتار او موجب ایجاد تنش و از بین رفتن اتحاد نیروهای انقلابی نشود ولو اینکه نامزد واحدی اگر وجود نداشت و این به معنای این است که نباید نامزدها در رقابت کار را به تخاصم و دشمنی فراتر از رقابت انتخاباتی بکشانند و موجب دوقطبی سازی در جامعه شوند که  رهبری از آن نهی کردند.
ارسال نظرات