هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی: بصیرت بخشی یکی از وظایف مهم علمای شیعه وسنی است.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۸۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ دکترعلیرضا نژاداکبر هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی صبح امروز در همایش وحدت اسلامی درجمع علمای شیعه وسنی شهرستان سیریک عنوان کرد: مادر جهان اسلام با جهالت مواجه هستیم فقر وجهالت مانع پیشرفت است و اجازه تحقیق را از ما میگیرد.

وی ادامه داد: تمام مراکز مطالعات استراتژیک دنیا به این نتیجه رسیده اند که تا چند سال آینده اسلام دین غالب مردم دنیا خواهد بود در کشوری مثل دانمارک که بیشترین توهین ها به حضرت محمد (ص) می شد شاهد آن بودیم که در عیدکریسمس بیشترین هدیه ای که در بین مردم رد و بدل شد قرآن بود بنابراین دشمنان اسلام به این فکر افتادند که اسلام را ازدرون متلاشی کنند.

دکتر نژاداکبر افزود: یکی از راه هایی که دشمن برای ضربه زدن به جامعه مسلمانان انتخاب کرده و تا حدودی نیز موفق شده است استفاده از جهالت برخی افراد برای تفرقه افکنی بین مسلمانان است. این افراد جاهل هم در کسانی که خود را سنی می نامند وجود دارند و هم در بین کسانی که خود را شیعه می نامند .

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: خداوند در قرآن خطاب به مسلمانان می فرماید: سرسخت ترین دشمنان شما یهودیان هستند.همیشه حضور جریان غربی و جریان عبری در جوامع مسلمانان باعث اختلاف است. تاجایی که یک افسر انگلیسی وقتی مرزهای بین کشورهای اسلامی را تقسیم بندی کرد به گونه ای این کار را انجام داده که همیشه باعث اختلاف بین دوکشور مسلمان باشد.

دکتر نژاد اکبرتصریح کرد : عامل اختلاف جهالت است و راهکار مقابله با آن بصیرت افزایی است و این بصیرت افزایی توسط علما انجام می گیرد و در هرجایی که نقش علما کم رنگ شود جهالت رشد پیدا می کند.

وی در پایان شیعیان واهل تسنن را به حفظ وحدت و یکپارچگی وپرهیز از اختلاف و دودستگی و ارتباط صمیمانه با یکدیگرسفارش کرد
ارسال نظرات