حیدر رحیم‌پور ازغدی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

ره‌پویان اقتصاد مقاومتی قلع و قمع شدند

حیدر رحیم‌پور ازغدی گفت: متاسفانه ره‌پویان اقتصاد مقاومتی، به جای اینکه از حمایت دولتی برخوردار شوند قلع و قمع می‌شوند و نمونه‌های زیادی برای اثبات این مبحث وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۱۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه ره‌پویان اقتصاد مقاومتی، به جای اینکه از حمایت دولتی برخوردار شوند قلع و قمع می‌شوند و نمونه‌های زیادی برای اثبات این مبحث وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران و مهندسان متخصص بسیجی توسط نهادهای دولتی حذف می شوند افزود : در مشهد شرکت مهندسی زرچکان مزرعه دارای 100 مهندس که اکثریت بسیجی بودند با اهدافی همچون خدمات سازنده، خودکفایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، توسعه و پیشرفت کشاورزی، حمایت از کشاورزان، مدیرتی بحران آب، علمی نمودن کشاورزی خراسان رضوی فعالیت خود را شروع کردند و مشهوریت ملی و فراملی را کسب کردند.

وی در ادامه بیان داشت: در شرایطی که مدیریت بحران آب در کشاورزی وجود دارد بیش از 7 میلیون متر از اراضی کشاورزی را مجهز به آبیاری نوین کرد و به قدری جدیت کاری و شهرت پیدا کرده بودند که سایر کشورهای خارجی پیشنهاداتی را ارائه می‎کردند تا نماینده کشورهای خارجی گردد و از محصولات خارجی استفاده کند و بسیاری از مزیت‌هایی که شاید صدسال مالی را به عمر مالی شرکت‌شان اضافه می‌کرد.

رحیم‌پور ازغدی خاطر نشان کرد: مهندسان بسیجی و متعهد شرکت حاضر نبودند که نماینده کالاهی خارجی شوند و تصمیم گرفتند فرمان رهبری معظم در راستای اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنند و بتوانند تولید کننده ورق های ژئوممبران باشند که حداقل سالیانه 100 میلیارد تومان هزینه بری از کشورمان دارد.

این نویسنده منتقد انقلابی در ادامه گفت: مهندسان کارخانه 7 میلیارد تومانی را برآورد کردند و از دولت خواستار وام شدند دولت حواله مربوطه را به بانک مرکزی محول کرد و متاسفانه بانک مرکزی این حواله را درقبال خرید یک سوله توافق کرد.

وی در خاتمه افزود: مهندسان متعهدی که از فکر و ایده سرشاری برخوردار بودند ولی سرمایه مالی ناچیزی داشتند از بانک مرکزی خواستند تا هزینه خرید سوله را باز پس بگیرد و حواله را پس دهد ولی بانک مرکزی آنها را در چاه عمیق بدهکاری غرق نمود که بگذارید از ادامه شرح وضعیت این مهندسان چیزی نگویم که غیر قابل وصف است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار