مظفری
با حضور معاون اقشار و متخصصین سپاه تهران؛
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه نقش اصناف در دفاع مقدس با حضور سردار حسینی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۳۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، نمایشگاه بزرگ نقش اصناف در دفاع مقدس در باغ موزه قصر افتتاح شد.
در این نمایشگاه غرفه های ساعت سازی ،نانوایی،عینک سازی و خیاطی به صورت صلواتی به ارائه خدمات می پردازند. همچنین مراجعه کنندگان با حضور در غرفه های بسیج طلاب و حقوقدانان می توانند از مشاوره های حقوقی و مذهبی به صورت رایگان استفاده نمایند. غرفه کودک نیز در این نمایشگاه با استفاده از روانشناس کودک مطالب مختلفی را در خصوص ۸ سال دفاع مقدس در قالب شعر و داستان و بازی و همچنین رنگ آمیزی و نقاشی به کودکان آموزش میدهد.
بخش دیگر این نمایشگاه بخش یادمان شهدا است که به همت بسیج خواهران سازمان بسیج اصناف و بازاریان افتتاح شده است.در این بخش مراجعه کنندگان از یادمان شهدای منا، مدافع حرم ،شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین فلسفه اصلی این بخش یعنی عید غدیر و فاجعه کربلا با عنوان از قدیر تا قتلگاه بازدید کرده و در نهایت دل نوشته های خود را در قسمت پایانی به روی صفحه می آورند. بخش فروش محصولات عفاف و حجاب با تخفیف ویژه نمایشگاه،نوشت افزاز،کیف و کوله و شرکت آریا از دیگر قسمت های این نمایشگاه است. از قسمت های مهیج این نمایشگاه پخش فیلم های شبانه و همچنین اجرای تاتر خیابانی و هنرهای رزمی توسط بسیج هنرمندان و ورزشکاران است. این نمایشگاه به همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان و با مشارکت بسیج طلاب،ورزشکاران،هنرمندان ،حقوقدانان و جامعه پزشکی همه روز از تاریخ ۳۱ شهریور ماه لغایت ۶ مهرماه پذیرای بازدید کنندگان است.    


ارسال نظرات