خبرهای داغ:
نصیری در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس واحد پوینده معلم شاهرود گفت: امید آینده انقلاب اسلامی دانش آموزانی هستند که با سیره شهدا و ارزش های انقلاب و اسلام آشنا هستند و تلاش فراوان دارند که این ارزش ها را فراگرفته و در خود و دوستان خود نهادینه نمایند.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۶۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمود نصیری در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس دبیرستان دوره اول معلم که به همت واحد مقاومت بسیج پوینده این آموزشگاه در نمازخانه واحد برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از برگزاری این مراسم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: نامگذاری هفته ای به نام دفاع مقدس نشان از عظمت این دوران در تاریخ ایران اسلامی است چرا که باید بدانید که در 250 سال اخیر در جنگ های مختلف قسنتی از کشور ما جدا شد و فقط در دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که وجبی از این خاک در تصرف بیگانگان قرار نگرفت.

وی افزود: صدام به پشتیبانی کشورهای ابرقدرت جهان و ایادی منطقه ای در 31 شهریور ماه ایران اسلامی را مورد تهاجم قرار داد و این تهاجم تا عملیات مرصاد در مرداد سال 1367 ادامه داشت و در این مدت عراق با تمام قدرت و توان نظامی ما را مورد تهاجم قرار داد و ما دفاع کردیم و مردانه ایستادیم.

نصیری خاطر نشان کرد: تلاش استکبار برچیدن انقلاب اسلامی ملت ایران بود اما در این جنگ ناکام ماندند و بعد از جنگ با تغییر استراتژی رو به جنگ نرم آوردند و با فرهنگ و تاثیر از عقاید و افکار و اخلاق و رفتار در یک کلام سبک زندگی تلاش دارند ما را از میدان بیرون کنند.

وی تصریح کرد: آنها بعد از جنگ دریافتند که این مردم با مبارزه بیگانه نیستند و تا آخرین قطره خون با دشمن مبارزه می کنند و ترسی از کشته شدن ندارند و با فشار بر آنها با صلابت تر و مقتدر تر می شوند و به همین دلیل سرمایه گذاری خود را در مسیر تغییر فرهنگ جامعه اسلام ما قرار دادند.

راوی و رزمنده دفاع مقدس گفت: امروز شما دانش آموزان با توجه به جنگ نرم دشمن کار سختی دارید و باید تلاش کنید تا با بصیرت و معرفت و کسب علم و دانش بتوانید در راه پایداری انقلاب تلاش و به عنوان یک دانش آموز تراز انقلاب اسلامی کشور و دین و جامعه و الگوهای رفتاری خود که شهدا هستند را بشناسید تا موفق شوید.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی نیاز به پشتوانه های با بصیر و انقلابی دارد و شما دانش آموزان عزیز پشتوانه های آینده کشور هستید و باید در این عرصه محکم و استوار وارد شوید و از ارزش ها دفاع نمایید.

نصیری افزود: امید آینده انقلاب اسلامی دانش آموزانی هستند که با سیره شهدا و ارزش های انقلاب و اسلام آشنا هستند و تلاش فراوان دارند که این ارزش ها را فراگرفته و در خود و دوستان خود نهادینه نمایند.

در این برنامه زندگی نامه شهید دانش آموز احد نظیف شهید شاخص بسیج دانش آموزی قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها