مسابقات تیراندازی عشایر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۷۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات تیراندازی بسیج عشایر کشور به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد از صبح امروز آغاز شد.

سردار علی پاشا محمدی، رئیس سازمان بسیج عشایر کشور در حاشیه این مسابقات، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)، گفت: سازمان بسیج جامعه عشایری کشور با هدف ارتقای توان رزمی و مهارت افزایی بسیجیان، همه ساله در برنامه جاری خود اقدام به برگزاری مسابقات تیراندازی در مراحل مختلف شهرستانی، استانی و کشوری می کند.

سردار محمدی، با اشاره به اینکه هفتمین سال است،‌که مسابقات تیراندزی عشایر در کشور برگزار می شود، افزود: امروز مسابقات کشوری تیراندازی عشایر بسیجی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری با شرکت منتخبین و برترین های بسیج جامعه عشایری از 21 استان و هر استان 3نماینده، برگزار می شود.

وی، تصریح کرد: هدف اصلی ما، نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های دفاعی، امنیتی، جهادی و ارتقای مهارتهای تیراندازی و رزمی است،‌که بعد نیز این عزیزان در قالب رزمایش های گردانی حضور فعال داشته و نقش آفرینی می کنند.

سردار محمدی، خاطرنشان کرد: می توانیم ادعا کنیم امروز ایران کوچکی را در شهرکرد داریم؛ لذا همه اقوام و مذاهب کشور در این برنامه حضور دارند.

وی، گفت: عصر امروز نیز طی مراسمی از برگزیدگان این مسابقات تجلیل خواهد شد.


ارسال نظرات