خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء قزوین دذر برنامه هفت شهر عشق عنوان کرد: علت پیروزی ما در جنگ تحمیلی امام حسینی بودنمان بود.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۷۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین ویژه برنامه هفت شهر عشق به همت حوزه حیدر کرار در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار گردید.

سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء قزوین در این مراسم اظهار کرد: جنگ تحمیلی جنگ عجیبی بود، ما تقریبا با دست‌های خالی با دو ابرقدرت و 40 کشور از دنیا در حالی میجنگیدیم که دشمن هر چه دستاورد داشت در اختیار صدام قرارداده بود .

وی افزود: دشمن در یک جنگ تمام عیار سخت وارد شده بود و مهندس بازرگان ارتش را از درون متلاشی کرده بود، بنابراین ما ارتشی قوی و آنچنانی نداشتیم ولی مردم ما انقلابی بودند و اعتقادات قوی داشتند لذا تنها چیزی که ما داشتیم و دشمن نداشت  امام حسین(ع) بود .

آبنوش تصریح کرد: آنچه که در جنگ تحمیلی ما را بر دشمن پیروز کرد امام حسینی بودن ما بود و یک معجزه حسینی بود که دشمن نتوانست برما غلبه کند، قطع یقین بدانید که با توسل به امام حسین (ع) در آینده برمشکلات و دشمنانمان فائق خواهیم آمد.

وی بیان کرد: دشمنان ما در پنتاگون بارها برای مبارزه با اعتقادات شیعه بودجه های کلان در نظر گرفتهاند و در رسانه های خودشان، سایت و شبکه های مجازی درست کردند که امام حسین(ع) را باید از شیعه بگیریم، در این صورت پیروز خواهیم شد .

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء قزوین اظهار کرد: ملت ایران امروز دشمن را کلافه کرده است و شما رزمندگان به عنوان کسانی که دفاع مقدس را از نزدیک دیده اید باید به خوبی دستاورد های جنگ تحمیلی را تبیین کنید،جنگ همچنان باقیست تنها شکل آن عوض شده است .

وی ادامه داد: ما باید استقلال و هویت خود را حفظ کنیم، تا این لحظه ما پیروز هستیم زیرا سرمایه اصلی ما امام حسین (ع) است اما باید مراقب راه های نفوذ دشمن وجنگ نرم دشمن باشیم زیرا دشمن درصدد است اعتقادات ما را از ما بگیرد.

آبنوش در پایان یادآور شد: استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیروی از ولی فقیه زمان است، مادامی که بر خدا توکل کنیم و با ولایت و رهبری همراه باشیم در تمامی صحنه ها پیروز و سربلند هستیم.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها