رییس بسیج اصناف سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با «بسیج»:
سردار حسن پور گفت: دولت مردان به مسائل جناحی و سیاسی بیشتر از مسائل اساسی و محرومیت زدایی توجه دارند و ما باید این روحیه را با عمل خود در مسئولین تغییر دهیم.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۰۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

سردار حسن پور، رییس بسیج اصناف سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم محرومیت زدایی و رسیدگی مسئولین به مناطق محروم گفت: دولت مردان به مسائل جناحی و سیاسی بیشتر از مسائل اساسی و محرومیت زدایی توجه دارند و ما باید این روحیه را با عمل خود در مسئولین تغییر دهیم.

وی افزود: اکنون بسیج در محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام می دهد که باید گسترش یابد تا به یک نمونه و الگو صحیح تبدیل شود تا سایر مسئولین نیز در این وادی حرکت کنند.

سردار حسن پور با اشاره به اقدامات بسیج اصناف در راستای محرومیت زدایی گفت: بسیج اصناف در این حوزه کارهای پراکنده ای انجام داده است اما امسال با توجه به معضلاتی که دانش آموزان در مناطق محروم داشتند بخش نامه ای ابلاغ و در چند استان کارهای خوبی انجام شد؛ در همین راستا استان ایلام حدود 300 مانتو و شلوار برای دختران دانش اموز محروم تهیه کرد؛

وی خاطرنشان کرد: ما به سمتی رفته ایم که هدایا و کمک های اصناف را در یک کانال منسجم بیاوریم تا زحمات آنها در مناطق محروم به ثمر بنشیند.


ارسال نظرات