خبرهای داغ:
جانشین دانشگاه امام حسین(ع):

شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شهدا نهال انقلاب را با خون‌های خود آبیاری کردند و صاحبان اصلی انقلاب همان‌ها هستند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۲۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدا (یاران جوان عاشورایی) به همت حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) در محوطه  این حوزه برگزار گردید.

سردار حمید اباذری جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) دراین مراسم اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا کشور در امنیت کامل است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یاداور ایثارگری‌ها و جانفشانی شهیدانی است که باخون خود امنیت را برای میهنشان فراهم کردند.

این مسئول اضافه کرد: خانواده شهدا نور چشمان ما هستند و قطعا بدانید که شهدا بر کار ما نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شیعه یعنی شهادت و آرزوی شیعه شهادت است اذهان کرد: 84 هزار شهید در دفاع مقدس در بین سن15تا 20ساله بودند و 188 هزار شهید تقدیم اسلام وانقلاب کردیم تا در مقابل کفر جهانی به پیروزی برسیم حا آنکه این آمار تن انسان را به لرزه در می‌آورد .

اباذری ادامه داد: تقریبا 164هزارشهید جوان زیر30 سال داریم که خون خودشان را تقدیم رمانهای انقلاب و ارزشهای اسلام کردند، این دفاع آن روز شروع شد و امروز به برکت خون شهدای حرم همچون حسین پور ،اسدی و مرادی این دفاع ادامه دارد .

وی تصریح کرد :اززمان پیروزی انقلاب اسلامی این نظام دچار فراز و نشیب های زیادی شده است و حوادث بسیار عظیمی رخ داده است.

این مسئول تبیین کرد: 38 سال از تولد انقلاب اسلامی و53 سال از لحظه قیام امام در سال 42 می گذرد، در همان سال یک عده به امام گفتند: با چه کسانی می‌خواهید جنگ و مبارزه کنید، امام با نگاه حکمت امیز گفتند :سربازان من در گهواره هستند، چندین نسل از آن موقع تا اکنون می‌گذرد . ما صدق کلام ایشان را دریافته ایم.

جانشین دانشکده افسری امام حسین(ع) اظهار کرد: نسل اول از سال 42 کسانی بودند که امامشان را یاری کردند، هرچند اندک بودند؛ از سال 42تا 57 کسانی بودند  که در نهضت شرکت کردند ،شکنجه ،تبعید ،زندانی کشیدند ویکی از این خورشید ها مقام عظمای ولایت بود که همه این حوادث را دیدند، چشیدند و ایستادند .

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ریزشها و رویش های زیادی به خود دیده است، عده ای در زمان امام بودند که کم اوردند و ریزش کردند، عده ای هم بودند که با امام بودند ولی با جانشین خلفش نبودند ونمادند.

اباذری تبیین کرد: نسل دوم انقلاب که از 57 قد برافراشته اند جوانانی بودند که برای دفاع از ارزشها از هستی خودشان گذشتند و در حقیقت صاحبان  اصلی انقلاب هستند.

وی در پایان بیان کرد: امروز شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلابند و به فرموده امام (ره) امام زادگان عشق هستند

جانشین دانشگاه امام حسین گفت: این شهدا ستارگان درخشانی هستند که همه سختی‌های انقلاب را به جان خریدند و صدامی که مهره اصلی امریکا و اسرائیل بود و قصد داشت تهران را 3 روزه تصرف کند زمین گیر کردند .

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار