خبرهای داغ:
سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: واحدهاي اقامتي استان سمنان به مسافران و گردشگران، 20 درصد تخفيف مي‌دهند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۴۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان به نقل از روابط‌ عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان،«مريم سلمانيان» افزود: به مناسبت گراميداشت روز جهاني جهانگردي و هفته گردشگري، واحدهای اقامتی استان سمنان به مدت يك هفته خدمات خود را با تخفيف 20 درصدي ارائه مي‌كنند.

وي افزود: ارائه اين خدمات با هدف جذب هر چه بيشتر گردشگر به استان، فراهم كردن تسهيلات بيشتر براي مسافران و زائران حرم مطهر رضوي و .... انجام مي‌شود.

سلمانيان با اشاره به فعاليت 19 واحد اقامتي در استان سمنان گفت: در اين استان، 11 هتل، دو هتل آپارتمان، يك متل و پنج مهمانپذير فعال هستند و در مجموع اين واحدها ظرفيت پذيرش يك هزار نفر را به صورت روزانه دارند.

وي افزود: 27 خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردي نيز در استان سمنان به مسافران و گردشگران خدمات ارائه مي‌كنند.

سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان، به صدا درآمدن زنگ گردشگري در مدارس، اجراي رژه تاکسیرانی با همکاری راهنمايی و رانندگی با شعار گردشگری برای همه- همه برای گردشگری در داخل شهر دامغان و ... را از ديگر برنامه هاي گراميداشت هفته گردشگري در استان سمنان اعلام كرد.

از سوي سازمان جهاني گردشگري (UNWTO)روز 27 سپتامبر مصادف با ششم مهر 95 به عنوان روز جهانی جهانگردی نامگذاری شده و «گردشگری برای همه، همه برای گردشگری» شعار امسال گراميداشت هفته گردشگری در ايران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها