خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک:

فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در عمل بر زمین مانده است

امام جمعه آیسک گفت: پیام خون شهدا تبعیت از ولایت و عمل به دستورات رهبری است ولی در عمل حرفهای بر زمین مانده رهبر فرزانه زیاد است .
کد خبر: ۸۷۵۳۱۴۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین عرب امام جمعه شهر آیسک صبح امروز در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار جمعی از مسئولان و بسیجیان شهر آیسک این ایام را به اهالی جهاد و رزمندگان و ایثارگران تبریک گفت.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره کارهایی که در این ایام انجام میدهیم باید حرکت و مسیر شهدا باشد بیان کرد: پیام خون شهدا تبعیت از ولایت و عمل به دستورات رهبری است ولی در عمل حرفهای بر زمین مانده رهبر فرزانه زیاد است .

وی افزود: دفاع مقدس فرهنگ تبعیت از ولایت برای موفقیت را به ما آموخت و اگر بخواهیم انقلاب را پیش ببریم باید تابع فرمانده کل قوا (مقام معظم رهبری) و ساده زیستی ایثارگران است که امروز هم میتواند در زندگی جاری شود.

حجت الاسلام عرب تاکید کرد: این فرهنگ فراگیر شده و ظرفیت های انقلاب برای گسترش آن استفاده شود چرا که ما تاکنون کار خاصی برای انقلاب نکرده ایم.

امام جمعه آیسک با قرائت وصیت نامه شهید اسدالهی از مدافعان حرم تاکید کرد: همه باید تابع ولایت بوده و اگر این تفکر ، تفکر قالب جامعه شود انقلاب اسلامی با همان اهداف و آرمان های امام و شهدا پیش خواهد رفت.

مهندس سعید برقی بخش دار آیسک نیز در این دیدار در سخنانی که با تبریک ایام پر افتخار دفاع مقدس از دست اندرکاران برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهر تقدیر و تشکر کرد.

وی تاکید کرد: جانفشانی و ایثار هزاران شهید و جانباز بسیجی نباید از یاد و خاطر برود.

بخشدار آیسک با تاکید بر حفظ ارزش ها لزوم گوش به فرمان ولایت بودن را الزامی دانست و گفت: نباید پشت سر رهبری در راستای تحقق آرمانهای امام و شهدا گام برداریم در پایان حضرت.

در این دیدار که فرمانده انتظامی شهر آیسک و فرمانده حوزه بسیج سید الشهدا و روئسای شورای شهر و ورزش جوانان و مدیریت جهاد کشاورزی آیسک و پیشکسوتان دفاع مقدس و برادران و خواهران بسیجی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها