خبرهای داغ:

آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان سمنان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال استان سمنان با حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۵۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، مراسم تودیع عباسعلی طالب بیدختی و معارفه عباس قندالی با حضور حمید درخشان نیا معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور و محمدرضا خباز استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استان در اداره کل ثبت احوال سمنان برگزار شد.

در این مراسم عباسعلی طالب بیدختی مدیرکل سابق ثبت احوال استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در سالهای اخیر در استان گفت: تمام ادارات ثبت احوال استان سمنان در حال حاضر به فیبر نوری مجهز شده اند.

وی افزود: به جز دو شهرستان، سایر ادارات ثبت احوال شهرستانهای استان سمنان به پیشخوان خدمات دولت تبدیل شده اند.

محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه فرصت خدمت ماندگار نیست اظهار کرد: مسئولان باید قدر فرصت خدمت در نظام اسلامی را بدانند و در جهت توسعه کشور و حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

استاندار سمنان به اهمیت سازمان ثبت احوال در تعیین هویت ایرانیان اشاره کرد و گفت: هویت جامعه در این سازمان حفظ و نگهداری می شود.

وی تصریح کرد: در استانی که اتباع خارجی در آن حضور دارند اداره کل ثبت احوال نقش بی بدیلی دارد.

خباز از انتخاب عباس قندالی که از نیروهای همین سازمان بوده است ابراز خرسندی کرد و گفت: از تلاش های عباسعلی طالب بیدختی هم در سالهای اخیر تقدیر و تشکر می کنم.

حمید درخشان نیا معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در این مراسم با اشاره به اولویت های اصلی این سازمان اظهار کرد: طرح صدور کارت هوشمند ملی از مهمترین برنامه های در دست اقدام این سازمان در کشور است. حمید درخشان نیا معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در این مراسم با اشاره به اولویت های اصلی این سازمان اظهار کرد: طرح صدور کارت هوشمند ملی از مهمترین برنامه های در دست اقدام این سازمان در کشور است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور ثبت به روز موالید را دستاورد بزرگ این سازمان دانست و گفت: بیش از 98 درصد از تولدها در زمان قانونی به ثبت می رسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها