خبرهای داغ:
آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۷۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به  نقل از ندای سرخه، در این جلسه جندقی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دستورانی رییس آموزش و پرورش شهرستان سرخه و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

جندقی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس،  گفت: جنگ سخت تمام شده و اکنون در عرصه نبرد و دفاع در برابر جنگ نرم قرار گرفته ایم دشمنان با روشهای گوناگون دست بکار شده اند که بین ما تفرقه بیاندازند که باید همچون گذشته با اتحاد و یکدلی در برابر هجمه های دشمنان مقابله کنیم.

 وی افزود: با بحث تبعیض جنسیتی، عدالت اجتماعی و حقوق بشر شاهد نفوذ دشمن هستیم با وجود اینکه در بحث تبعیض جنسیتی 60 درصد از صندلیهای دانشگاها را جمعیت زنان به خود اختصاص داده است و همچنین  شاهد فعالیت زنان در پستهای مختلف از جمله پستهای مدیریتی هستیم که این خود یاوه گویی دشمنان  را اثبات می کند.  

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بحث عدالت اجتماعی عنوان کرد: بیش از 60 درصد دانشگاهای کشور در شهرهای کوچک فعالیت می کنند، نمونه ای که می توان از آن یاد کرد دانشکده پیراپزشکی سرخه و هچنین  گسترش مناسب آموزش عالی در سطح شهرستان سرخه است.

جندقی در ادامه به مشارکت دانشجویان و مردم در بحث نظام سلامت اشاره کرد و گفت: باید از این پتانسیلها استفاده کرد زیرا بخشی از نظام سلامت به همکاری مردم و سایر مسئولان برمی گردد و بهره گیری از این نیروها بسیار مهم و ضروری است و نظام سلامت باید کانون توجه مردم باشد و از این و حدت و یکدلی نتنها در نظام سلامت بلکه در سایر حوزه ها باید بهره گرفت.

 وی جابجایی در هر مجموعه را امری پذیرفتنی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه دکتر کی قبادی همچنان رییس دانشکده پیراپزشکی سرخه هستند از تجربیاتش در سایر قسمتها استفاده خواهد شد.

سیف الله کی قبادی رییس اسبق شبکه بهداشت سرخه در ادامه به گزارش از عملکرد سه ساله خود پرداخت و گفت:در طی این سه سال گامهای مؤثری در بهبود و تجهیز امکانات درمانی صورت گرفته است از جمله تجهیز و نوسازی خانه های بهداشت شهرستان، جلب مشارکتهای مردمی جهت خرید لوازم پزشکی، جذب نیرو و جذب اعتبارات عمرانی است.  

لیلا اسکندری رییس جدید شبکه بهداشت سرخه این موقعیت را فرصت مقتنمی برای خدمت به مردم دانست و گفت: در جهت خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا با کمک سایر همکاران و مسئولان شهرستانی کمی و کاستی های موجود در شهرستان سرخه را مرتفع کند.

در پایان از زحمات سیف الله کی قبادی  با اهدای تقدیر نامه و هدیه از طرف دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان سرخه قدردانی شد و حکم مسئولیت لیلا اسکندری به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت شهرستان سرخه به ایشان تفویض شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها