خبرهای داغ:
در آستانه ی سفر هیئت دولت به استان صداوسیمای مرکز قزوین برنامه های خود را معطوف به این رویداد می کند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۸۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: بمنظور فضاسازی رسانه ای برای حضور هیئت دولت در استان صدا و سیمای مرکز قزوین سفر رئیس جمهور را محور برنامه های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: دراین راستا گفتگوی ویژه خبری با حضور استاندار قزوین پخش شد و این برنامه با حضور آقایان احمدی قائم مقام معاونت اجرایی رئیس جمهور و حاج محمدی مشاور دکتر نوبخت و امشب هم با حضور آقای شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور پخش خواهد شد.

معصومی‌فر یادآور شد: پخش آنونس های رادیویی و تلویزیونی، گزارش های رادیویی، تلویزیونی و خبری و نیز پخش زیر نویس با موضوع سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان از دیگر برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین در سفر هیئت دولت به استان است.

معصومی فر تصریح کرد: با توجه به حجم بالای برنامه های سفر هیئت دولت به استان، صداوسیمای مرکز قزوین برخی برنامه های جنبی سفر رئیس جمهور را ضبط و بعداً برای مردم استان پخش خواهد کرد.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز قزوین سفر هیئت دولت به استان، برنامه های هیئت دولت ، سخنرانی رئیس جمهور درجمع مردم و جلسه ی خبری رئیس جمهور با خبرنگاران، نخبگان و فعالان فرهنگی و اقتصادی را بصورت کامل در رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: در روز سفر رئیس جمهور به استان صدا و سیمای مرکز قزوین از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 برنامه ی تلویزیونی ویژه ای خواهد داشت که در این برنامه ارتباط های زنده و تلفنی از محل حضور رئیس جمهور برقرار و اخبار سفر بصورت مستمر برای مخاطبان پخش خواهد شد.

معصومی فر اضافه کرد: رادیو قزوین هم یک ویژه برنامه را از ابتدای صبح پخش خواهد کرد که این ویژه برنامه در طول نخستین روز سفر رئیس جمهور به استان در 4 بخش، برنامه های سفر هیئت دولت به استان را پوشش می دهد.
وی تصریح کرد: معاونت خبر صداوسیما هم سفر رئیس جمهور را در بخش های مختلف خبری منعکس و سفر وزراء و اعضای هیئت دولت به شهرستان ها را پخش خواهد نمود.
معصومی فر در پایان عنوان کرد: معاونت های سیما، صدا و خبر مرکز قزوین جلسه ی شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور ، دیدار رئیس جمهور با مردم، نخبگان، علماء ایثارگران، فعالان اقتصادی و نشست خبری رئیس جمهور را نیز پوشش خواهند داد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها