خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام صادق (ع) گفت : خیلی از پاها قطع شد که ما امروز روی پای خود ایستاده ایم و سر های زیادی از بدن جدا شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران بتواند در میان کشوره های جهان سربلند و سر افراز باشد .
کد خبر: ۸۷۵۳۲۰۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، برادر جانباز حسن پور از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ضمن تشریح ابعاد دفاع مقدس و تهاجم رژیم بعث عراق از همکاری اکثر کشور های جهان با صدام از لحاظ نسلیحاتی و نیروی انسانی خبر داد و گفت : بیش از 80 کشور به صورت مستقیم و غیر از مستقیم به عراق کمک کردند و ما از 36 کشور اسیر گرفتیم .

وی افزود : در طول 200 سال گذشته در زمان پادشاهان قاجار و پهلوی حدود یک ملیون متر مکعب از سرزمین ما به واسته ی بی لیاقتی حکام جدا شد ولی به لطف خدا و دم مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) و ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک سرزمین ما علی رغم پیشرفته بودن قوای نظامی و انسانی دشمن جدا نشد.

وی گفت : فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام صادق (ع) گفت : خیلی از پاها قطع شد که ما امروز روی پای خود ایستاده ایم و سر های زیادی از بدن جدا شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران بتواند در میان کشوره های جهان سربلند و سر افراز باشد .

وی در پایان گفت : همه ما باید قدر نعمت ولایت و رهبری و امنیت حاکم بر جمهری اسلامی ایران که ثمره از خودگذشتگی و جانفشانی های شهدا ، رزمندگان و ایثارگران است را بشناسیم و نسل امروز جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم .


ارسال نظرات
پر بیننده ها