خبرهای داغ:
دانشگاه بین المللی امام خمینی در روز یکشنبه 4 مهر میزبان هیاتی از نمایندگان سفارت چین با حضور رایزن فرهنگی، رایزن سیاسی و نفر دوم سفارت چین بود.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۳۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نمایندگان سفارت چین با هیات رییسه و روسای دانشکده های دانشگاه در محل دفتر جلسات ریاست دانشگاه دیدار کردند. در این نشست، دکتر نائینی، رییس دانشگاه بر تداوم و افزایش روابط، در زمینه تبادل استاد و دانشجو و بویژه تبادلات آموزشی و تحقیقی و فرهنگی با دانشگاه های چینی تاکیدکرد.

همچنین دکتر بیات، معاون بین الملل دانشگاه نیز پیشنهاد تاسیس خانه فرهنگ چین در این دانشگاه و توسط چین را مطرح کرد که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد موضوع از سوی سفارت و مسولین چینی مورد رسیدگی و در دستور کار قرار گیرد.

نمایندگان سفارت چین در زمینه برخی از مسایل دانشجویان چینی، مواردی را مطرح که مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد مورد پی گیری و رسیدگی قرار گیرد.

همچنین هیات نمایندگان سفارت چین به همراه معاون امور بین الملل دانشگاه در دیداری دوستانه و صمیمی با حضور در جمع دانشجویان چینی در تالار اجتماعات دانشکده علوم انسانی به سئوالات و نظرات دانشجویان پاسخ دادند.

9001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها