حبیب آقاجری گفت: عضای کمیسیون انرژی مکلف به رفع ایرادات قراردادهای جدید نفتی هستند افزود: نمایندگان مجلس به وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی خود در برابر مردم نسبت به قراردادهای جدید نفتی باید عمل کنند.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۵۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

حبیب آقاجری نماینده سابق کمیسیون انرژی مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: انتظاری که از دوستان به عنوان نمایندگان مجلس و بلاخص اعضای کمیسیون انرژی مجلس دهم می‌رود این است که قراردادهای جدید نفتی را مرور و بازبینی کنند و نگاه سطحی نسبت به این مهم در اقتصاد کشورمان نداشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون انرژی مکلف به رفع ایرادات قراردادهای جدید نفتی هستند افزود: نمایندگان مجلس به وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی خود در برابر مردم نسبت به قراردادهای جدید نفتی باید عمل کنند لذا کمیسیون انرژی وظیفه خطیر و حساسی نسبت به قراردادهای جدید نفتی دارد.

آقاجری خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس دهم به گونه‌ای عمل نکنند که استقلال کشورمان در زمینه اقتصاد، منابع و منافع ملی در رابطه با نفت و گاز دچار نوسانات خسارت آفرین شود .

نماینده سابق مجلس اذعان داشت: وظیفه نمایندگان و علی الخصوص کمیسیون  انرژی است  که در این رابطه مسوولیت خود را به خوبی ایفا کنند و موضوع قراردادهای جدید نفتی را جدی مد نظر بگیرند و پیگیری لازم را متهدانه انجام دهند .

ارسال نظرات