خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه قزوین اذعان کرد: رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین مولفه‌های امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۵۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

نجاتی مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس و اهمیت دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باعث شده امروز کشور ما از امنیت مناسبی برخوردار باشد.

وی ضمن تقدیر از دلاوری‌ها و پایمردی‌های رزمندگان خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت مسلمانان نتیجه تلاش‌های رزمندگان است که رهبر معظکم انقلاب نیز از آن به عنوان گنجی با ارزش یاد می‌کنند.

این مسئول هفته دفاع مقدس را بهترین زمان برای بیان این رشادت‌ها به جوانان دانسته و تصریح کرد: در این هفته باید نگاه ویژه‌ای به حوادث دوران دفاع مقدس داشت و در سخنرانی‌ها، رسانه‌ها، مصاحبه‌ها و کانال‌ها باید به این موضوع پرداخت.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه قزوین برگزاری نشست‌ها را فرصتی مناسب برای انتقال دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جدید عنوان کرد و گفت: بسیج اساتید هم‌چون دیگر سازمان‌ها تمام تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته به کار گرفته است.

نجاتی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج اساتید سپاه قزوین تبیین کرد: نشست هم‌اندیشی بصیرتی با حضور سرحلقه‌های صالحین عصر شنبه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد که در این مراسم به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره شد.

وی در ادامه ضمن معرفی برنامه دیگر این سازمان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، تشریح کرد: نشستی با موضوع اقتصاد مقاومتی در روز چهارشنبه، در دانشگاه علمی و کاربردی برگزار خواهد شد که مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم حضور دارند.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه قزوین در خاتمه اضافه کرد: بررسی عملکرد و چگونگی پیشرفت دولت در سه سال گذشته، پاسخگویی به ابهامات و بیان رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم است.

1102/ت30/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها