خبرهای داغ:
برگزیدگان سومین جشنواره تجسمی بسیج طی مراسمی که در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد، تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
برگزیدگان جشنواره بسیج هنرمندان در قم معرفی شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، اختتامیه سومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد.

مراسم با خیر مقدم مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان محمود علامه روشن آغاز شد و در ادامه دبیر جشنواره معصومه سادات بهرامی گزارشی از مراحل مختلف اجرای جشنواره ارائه کرد.

وی مسئولان فرهنگی هنری را خطاب قرا داد و بر حمایت مادی و معنوی از هنرمندان جوان و متعهدی که در راستای اهداف ایران اسلامی در تلاش هستند تأکید کرد.

سخنران اصلی این مراسم مسعود نجابتی گرافیست شناخته شده بود. نجابتی در سخنانش از هنرمند متعهد در عرصه بین المللی گفت و به مقایسه وضعیت هنر پیش و پس از انقلاب پرداخت و گفت: پس ازانقلاب عرصه برای فعالیت هنرمندان باز شد و عموم هنرمندان توانستند به موضوعات دلخواهشان بپردازند و اقشار مختلف بتوانند به سطح عالی هنر دست یابند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد بسیج هنرمندان به‌عنوان یک نهاد هنری مردمی بتواند به سطح عالی هنر دست یابد.

در ادامه از مجدالدین معلمی به‌عنوان مدیری متعهد در عرصه فرهنگ و هنر تجلیل شد. همچنین از مسعود نجابتی به‌عنوان هنرمندی متعهد و انقلابی تقدیر به عمل آمد.

در پایان مراسم اختتامیه برگزیدگان سومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان قم به ترتیب زیر معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

در بخش نقاشی؛ سید علی موسوی قافله باشی، زهرا معلمی و فهیمه قربانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و از امیر مهدی گل‌محمدی و آرزو فخارزاده تقدیر شد.

در بخش پوستر از مجتبی قانونی، محسن هیزجی، عاطفه عبدالله‌زاده، محدثه عیوضی، زین العابدین جوی تقدیر شد.

همچنین در بخش نگارگری از محبوبه عزتی، محمد رضا پارسا، الهام فتحعلی بیگی و زهر بیاتی تقدیر شد.

احسان چراغی برگزیده بخش کریکاتور لقب گرفت و از عباس محمد جو بخاطر خلق آثاری موفق در بخش پوستر، کاریکاتور و نقاشی برگزیده ویژه جشنواره شد.

آثار برگزیده موضوعاتی از قبیل دفاع مقدس، شهید، شهادت و شهادت طلبی، عاشورا، جنگ نرم، شبکه‌های اجتماعی و داعش را در بر می‌گرفتند.
ارسال نظرات