خبرهای داغ:
طی هفته دفاع مقدس توسط بسیج پزشکان صورت گرفت:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: اعزای بسیج پزشکان طی هفته دفاع مقدس با حضور در مناطق محروم مربه مشکلات پزشکی ساکنان رسیدگی کردند.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۷۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در خصوص اقدامات بسیج پزشکی اظهار کرد: موضوع دفاع مقدس و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای توجه هرچه بیشتر به این موضوع است.

وی در خصوص برنامه‌های بسیج پزشکان تبیین کرد: سازمان بسیج پزشکان استان نیز همگام با همه مردم برنامه‌های ویژه‌ای همچون ویزیت رایگان و برنامه‌های فرهنگی خاص را برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.

این مسئول اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و در تمام شهرستا‌های استان را از مهم‌ترین اقدامات بسیج پزشکی در این هفته عنوان کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس در فضاها و مراکز خصوصی و هم‌چنین در پایگاه‌های بهداشت، نیازمندان به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین اضافه کرد: برگزاری جلسات بصیرتی و سیاسی توسط سرحلقه‌های صالحین با محوریت دفاع مقدس از دیگر اقدامات بسیج پزشکان در این هفته می‌باشد.

طایفه برگزاری ایستگاه‌های سلامت در نمازجمعه‌های استان را از برنامه‌های این سازمان دانسته و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی در سطح پایگاه‌ها و هم‌چنین ارسال پیامک و فضاسازی در جامعه برخی دیگر از فعالیت‌های سازمان بسیج پزشکی در هفته دفاع مقدس است.

وی در خاتمه تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس از بسیجیان فعال در این عرصه تقدیر به عمل خواهد آمد که در این مراسم رئیس شورای شهر استان جناب آقای فصیحی‌رامندی نیز حضور دارند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها