گزارش «بسیج» ازنمایشگاه یاد یاران که هم زمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد

دفاع مقدس الگویی متعالی برای اقتصاد مقاومتی

در نمایشگاه یادیاران به مناسبت هفته دفاع مقدس از تولیدات و دست آوردهای ملی کارخانجات و واحد های صنعتی در زمان دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج، برگزاری نمایشگاه یاد یاران با همکاری سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ، شهرداری منطقه 18 و ناحیه ی مسلم ابن عقیل که با عنوان دفاع مقدس ، الگوی اقتصاد مقاومتی نام گذاری شد و از تولیدات و دست آوردهای ملی کارخانجات و واحد های صنعتی در زمان دفاع مقدس رونمایی شد.

شایان ذکر است، غرفه های این نمایشگاه متشکل از عناوینی هم چون شهدا مدافع حرم، حجاب و عفاف، معرفی تولیدات ملی که به دست کارگران میهن عزیزمان ساخته شده است، اختراعات و ابتکارات ، تهران در جنگ، پشتیبانی کارخانجات از جنگ، اعزام نیرو است؛ همچنین غرفه های فرهنگی این مجموعه به ویزیت رایگان قند و فشار خون، برش و دوخت چادر و ... می پردازند.

محمد رضا نقدی در این مراسم عزت، پیشرفت، امنیت،استقلال و شرافت ملت ایران را مدیون ایثار و گذشت شهدا دانست و گفت: 648 شهید کارگر استان تهران، خادمانی بودند که برای جان سپردن در راه حقیقت سر از پا نمی شناختند و اینجاست که حقیقتا انسان در مقابل این عزمت احساس حقارت می کند.

وی همچنین درباره ی خیانت های آمریکا افزود: تنها کشوری که در دفاع مقدس برای حمایت از صدام مستقیما نیرو ی نظامی وارد جنگ با ایران کرد آمریکا بود ؛ اگرچه سایر کشورها با کمک های نقدی، ارسال سلاح سبب رشد مزدوران شدند اما نمی توان خیانت های آمریکا را نادیده گرفت ؛ درست مثل اقدامات آل سعود ملعون علیه دولت یمن؛ آمریکا گمان کرد با هدف قرار دادن سکوهای نفتی و هواپیماهای مسافربری می تواند ایران را تسخیر کند اما ندانست که عشق به شهادت ، اخلاص و روح تعالی یافته ی رزمندگان ایرانی از تمام سنین، بالاتر و فراتر از آن است که لباس های زرهی یک مزدور آمریکایی توان مقابله با آن را پیدا کند و در نهایت این آمریکا بود که در 8 سال دفاع مقدس سیلی و تو دهنی محکمی از ایران خورد.



در پایان لازم به ذکر است این نمایشگاه همه روز تا ساعت 22 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار