مسئول بسیج رسانه گیلان:

فعالیت بسیج رسانه در حوزه انسجام بخشی

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به فعالیت بسیج رسانه در حوزه انسجام بخشی، گفت: گیلان دارای ۲۶۰ رسانه است که ۱۸۵ رسانه فعال هستند.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۱۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، محسن جعفری، مسئول بسیج رسانه گیلان امروز(۶ مهر) در اختتامیه نخستین جشنواره ابوذر مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانییای رشت اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه طلایه داران عرصه بیداری و بصیرت، چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند.

وی افزود: بسیج رسانه استان گیلان در طول این سه سال سعی داشته علاوه بر جذب نیروهای تراز اول انقلابی، در حوزه انسجام بخشی فعالیت داشته است.

مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه کار بسیج رسانه هدایت افکار عمومی به سمت قله ایده آل نظام بر اساس آرمان های امام و انقلاب است، گفت: رسانه های غربی با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف ذائقه مخاطب را تغییر دهند.

جعفری تصریح کرد: بسیج رسانه گیلان در راستای بصیرت افزایی و ارتقای سواد رسانه ای دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه استان برگزار می کند.

وی با بیان اینکه عملکرد ما باید در راستای بیانات مقام معظم رهبری برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم از حوزه رسانه بر اساس پتانسیل های موجود رسانه که در داخل کشور وجود دارد، بهره ببریم.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه گیلان دارای 260 رسانه است که 185 رسانه آن فعال هستند، اظهار داشت: گیلان فعالترین استان کشور در بخش رسانه است.

جعفری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ابوذر در استان گیلان، افزود: 521 اثر به این جشنواره در 6 حوزه ارسال شد که بر اساس رای داوران ۱۸ نفر به عنوان نفرات اول تا سوم هر بخش معرفی شدند.

ارسال نظرات