مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر:
حجت الاسلام حسینی نیک با بیان اینکه دفاع مقدس باعث پرورش نیروهای انقلابی برای کشور ایران بود گفت:حضور افراد روحانی باعث افزایش روحیه در بین رزمتدگان می شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۳۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام  حسینی نیک مسئول نمایندگی ولی فقیه  ناحیه حبیب ابن مظاهربا بیان توضیحاتی در مورد هفته دفاع مقدس این هفته را تجدید پیمان دوباره با آرمان های شهداء و امام شهداء خواند و گفت: این جریان ارزشی نباید متوقف شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست افزود: هفته دفاع مقدس هم همان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

حجت الاسلام حسینی نیک افزود: آنچه دفاع مقدس را اینگونه برجسته و به یک حادثه غرور آفرین ملی و اسلامی تبدیل کرده است، ارزش های انسانی، اخلاقی، مدیریتی و ارزش های والایی است که در طول سالیان دفاع مقدس خلق شده و آسمان ایران اسلامی و جهان اسلامی را با این ارزش ها نورانی و ستاره باران کرده است. این ارزش ها را می توان در فرماندهی واضح و شایسته دفاع مقدس در اوج و قله دید.

وی با بیان اینکه انقلاب هر چه دارد از تاریخ عزت آفرین دفاع مقدس بوده است گفت: این ارزش های دفاع مقدس است که امروز در دنیای اسلام در کشور هایی چون عراق، لبنان، فلسطین و غزه، سوریه، بحرین و یمن تجلی یافته و فضای دلها را روشن نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر همچنین با اشاره به جریان ارزشی دفاع مقدس در زندگی مردم گفت: ما باید سبک زندگی شهدا را با برپایی نمایشگاه های مختلف و همچنین برگزاری اردوهای راهیان نور و غرب و همچنین اردو های جهادی و دیگر برنامه های فرهنگی به مردم یادآوری کنیم.

وی ادامه داد : در هفته دفاع مقدس و در جای جای این کشورعزیز نمایشگاه هایی با هدف گرامیداشت رشادت های شهدای والا مقام برگزار شده است که باعث تغییر کردن حال و هوای شهرها شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر در پایان اشاره ای نیز به حضورنیروهای روحانی در جنگ کرد و افزود: روحانیون با حضور در جنگ باعث افزایش روحیه در بین رزمندگان می شدند و پا به پای آنها از ارمان های این انقلاب دفاع می کردند.

ارسال نظرات