خبرهای داغ:
پیروزی قطعی جمهوری اسلامی ایران را درجهادکبیر را نیز در گرو عدم تمکین دولتمردان در تبعیت محض ازدول غربی و روشنگری جامعه علمی و بسیجی برای عموم دانست.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۴۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین میاندشت،در ششمین روز ازهفته دفاع مقدس جلسه روشنگری با موضوع جهادکبیر و گفتمان انقلاب اسلامی با سخنرانی سردار امینی(فرمانده لشگر8نجف اشرف) درمیعادگاه عاشقان ولایت؛گلستان شهدای شهر افوس برگزار گردید، این نشست درابتدا با خیرمقدم گویی فرمانده ناحیه شهرستان(سرگردبهرامی) و اجرای زنده رزم نوازان بومی شروع شد،سپس با سخنرانی سردار امینی از بطن دفاع مقدس وعبور گذرا از مصادیق وانواع جهاد به جهادکبیر ختم شد.

سردار امینی دفاع فرهنگی و تبیین وروشنگری را جزو ملزومات جهادکبیر معرفی کرد وسپس به پیروزی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ در جهادهای اکبر و اصغر اشاره فرمودندوپیروزی قطعی جمهوری اسلامی ایران را درجهادکبیر را نیز در گرو عدم تمکین دولتمردان در تبعیت محض ازدول غربی و روشنگری جامعه علمی و بسیجی برای عموم دانست.

وی در ادامه به روند پیروزی های چشمگیر جبهه مقاومت ابراز امیدواری کرد وخاطرنشان کرددرحمایت از جامعه اسلامی مقابل خوی استکبار نیز جمهوری اسلامی ایران پیشرو هست وتا صدور سازماندهی ایدئولوژی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه و کوتاه نخواهد آمد.

در پایان مراسم غبار روبی گلستان شهدای شهر با حضور مسئولان و سردار امینی عطرافشانی شد و سپس پایگاه فرهنگی شهر نیز به دستان سردار افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها