خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون خبر داد

کلنگ‌زنی و احداث استخر در شهر تیران همزمان با هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون از کلنگ‌زنی و احداث استخر با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان در شهرک بهارستان تیران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،اسماعیل میری در تیران ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس بیش از 100 برنامه متنوع از قبیل غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی، همایش‌های پیاده‌روی و مسابقات ورزشی و رژه موتوری بسیجیان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس کلنگ احداث استخر در شهر تیران زده خواهد شد، تصریح کرد: این استخر با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان با مشارکت سازمان بسیج و اعتبارات شهرستانی احداث خواهد شد که پروانه ساخت این استخر با همکاری نماینده مجلس، فرماندار، شهرداری و شورای شهر آماده‌ شده و در آینده نزدیک در شهرک بهارستان تیران به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در ادامه با اشاره به حضور پر رنگ بسیجیان در اردوهای جهادی افزود: این اردوها در راستای محرومیت‌زدایی در قالب 6 گروه در شهرستان انجام شد که محوریت بیشتر آنها کارهای عمرانی و فرهنگی بوده است.

میری با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری موضوع جهاد کبیر مطرح شد، عنوان کرد: به فرموده رهبر انقلاب جهاد کبیر امری ضروری است و جهاد کبیر به معنای عدم تبعیت از دشمن و شناخت نفوذ و راه‌های نفوذ دشمن برای جلوگیری از ضربه به انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب وجود نیروهای نظامی قدرتمند آن است، یادآور شد: کشور ایران اسلامی تاکنون آزمایش‌های زیادی را در مقابله با دشمن پشت سر گذاشته و با الگوگیری از دشمن به نتیجه‌ای نرسیده است، ولی هنوز افرادی ناآگاهانه در پی ارتباط با شیطان بزرگ هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز کشوری جرأت تعرض به ایران را ندارد و یا سرمایه‌گذاران خارجی به‌ آسانی در کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند، همه به‌ واسطه امنیتی است که توسط نیروهای نظامی در کشور ایجاد شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار