خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینواگلستان؛

ایجاد شکاف و اختلاف میان مردم و مذاهب ،حربه جدید دشمن در جنگ نرم /وحدت کلمه یکی از ارزش‌های مهم و آرمانی انقلاب اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینواگلستان گفت:پس از شکست دشمنان در جنگ سخت علیه کشورمان، امروز آنها در عرصه جنگ نرم وارد شده‌اند و تلاش می‌کنند در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب از هم گسیختگی و اضمحلال ارزش‌ها شوند.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۴۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تأثیرات بزرگداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدا همواره مظهر عزت و سربلندی کشور بوده‌اند و نام و یاد آنها نیز برای مردم و جامعه ما برکت‌آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار همه سختی‌ها و اندوه از دست دادن بهترین‌های ملت تجارب ارزنده‌ای به دست آوردیم، افزود: جنگ تحمیلی به ما آموخت که تنها باید به قدرت ایمان، باور، اراده مردم و توان نظامی و دفاعی خود تکیه کنیم، چراکه هیچ از کشورهای مدعی حقوق بشر و صلح و امنیت جهانی نه تنها در هنگامه خطر در کنار ما نخواهند بود بلکه به رزیم متخاصم و متجاوز نیز کمک خواهند کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینواگلستان با تأکید بر اینکه یکی دیگر از آموزه‌های دفاع مقدس به ملت ما اتحاد و برادری است، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس در برابر زورگویان و جهان‌خواران همه شاهد بودند که رمز موفقیت ما اتحاد و یکپارچگی میان مردم، مسؤولان و رزمندگان بود و در هر لحظه‌ای که کسی این اتحاد را خدشه‌دار می‌کرد با واکنش سریع و صریح مردم روبه‌رو می‌شد همان‌طور که بنی‌صدر خیانت‌کار مجبور به فرار با لباس زنانه شد.

رعایتی با اشاره به اینکه دشمن نظام و انقلاب اسلامی تاکتیک‌های خود را برای مقابله با ایران عزیز عوض کرده‌اند، اضافه کرد: پس از شکست دشمنان در جنگ سخت علیه کشورمان، امروز آنها در عرصه جنگ نرم وارد شده‌اند و تلاش می‌کنند در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و از درون کشور موجب از هم گسیختگی و اضمحلال ارزش‌ها شوند.

وی ایجاد شکاف و اختلاف میان مردم و به ویژه قومیت‌ها و مذاهب را حربه جدید دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: امروز بیش از هر زمانی به اتحاد و یکپارچگی در کشور و میان مردم و مسؤولان نیاز داریم و هر گونه رفتاری که بوی اختلاف، شکاف و افتراق میان آحاد مردم را داشته باشد به هر بهانه قومی، گروهی، مذهبی و یا جناحی که باشد آب در هاون دشمنان ریختن خواهد بود.

مسؤول نمایندگی در سپاه نینوای گلستان حفظ انسجام و برادری را میان مردم شیعه و سنی گنبدکاووس یک رسالت مهم برای آنها دانست و تأکید کرد: مردمان غیور شهرستان گنبدکاووس همواره در برادری و صمیمیت در کشور الگو و اسوه بوده‌اند و در همه جای ایران گنبدکاووس را پایتخت وحدت و برادری اقوام و مذاهب می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مستکبران و خون‌خواران جهانی از جمع شدن شما به دور هم فارغ از قوم، مذهب و گروه‌های سیاسی و حزبی رنج می‌برند، خاطرنشان کرد: این وحدت کلمه یکی از ارزش‌های مهم و آرمانی انقلاب اسلامی است که مورد هجمه بدخواهان نظام و انقلاب قرار گرفته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینواگلستان کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلاب و معارف دینی و انقلابی را یکی از اهداف دشمنان در سال‌های اخیر دانست و اضافه کرد: دشمن از طریق فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و ماهواره‌ها، کتب و نشریات زرد و بعضاً داخلی، پوشش و البسه غیر اسلامی و هدف‌دار به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است که توجه و دقت شما بسیجیان را در این حوزه می‌طلبد.


انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها