اللهیاری در در نشست هفته دفاع مقدس جهاد کشاورزی شاهرود گفت: شهدا به ما آموختند که با تسلیم شدن و سازش در برابر استکبار و ابرقدرت ها نمی توان پیشرفت کرد بلکه آنها می خواهند ریشه ما را بزنند پس باید ایستاد و دفاع کرد و تا آخرین قطره خون مبارزه کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سعید اللهیاری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای والامقام جهاد کشاورزی که به همت پایگاه بسیج فلاح حوزه بسیج کارمندی الحدید در نمازخانه ساختمان شماره یک اداره جهاد کشاورزی شاهرود با حضور کارکنان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دفاع مقدس دارای دستاوردهای فراوانی در حوزه های مختلف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رهبر انقلاب و امام راحل در بیانات و پیام های مختلف بدانها اشاره کردند و مردم نیز خودشان بعضی را کاملاً لمس نمودند.

وی افزود: مهمترین دستاورد دفاع مقدس ایجاد قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است و به دشمنان ثابت شد این ملت تا پای جان پای انقلاب و اسلام ایستاده و حتی با دست خالی نیز حاضر به تسلیم نیست و همین هم سبب شده دشمنان دیگر جرات حمله به جمهوری اسلامی را در سَر نپرورانند.

اللهیاری خاطر نشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف به برکت دفاع مقدس و همت و وحدت مردم حول ولایت و از خود گذشتگی و ایثار و فداکاری آحاد ملت بدست آمده است و باید همه ما قدردان این نعمت باشیم و از آن حفاظت و پاسداری نماییم.

وی تصریح کرد: خودباوری و استقلال از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود که به ملت ما نشان داد با دست خالی هم می توان در برابر دشمن ایستاد و در سخت ترین شرایط می توان با فکر و اندیشه تولید کرد و ابداع و اختراع داشت و این فرهنگ امروز در جامعه وجود دارد که ما انرژی هسته ای بومی داریم و در بسیاری جهان نیز رتبه های برتر منطقه و جهان را دارا هستیم.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود بیان کرد: ایمان و اعتقاد راسخ به هدف و عقیده دستاوردی دیگر برای ملت ما به ارمغان آورد که اگر بر خدا توکل کنیم شکست ناپذیر خواهیم بود و خواهیم ماند و امروز این ایمان و اعتقاد همچنان پابرجاست و ما در جهان سربلند هستیم.

وی با بیان اینکه ما باید قدر همین چند دستاورد مهم را بدانیم افزود: شهدا به ما آموختند که با تسلیم شدن و سازش در برابر استکبار و ابرقدرت ها نمی توان پیشرفت کرد بلکه آنها می خواهند ریشه ما را بزنند پس باید ایستاد و دفاع کرد و تا آخرین قطره خون مبارزه کرد.

اللهیاری ادامه داد: نسل جوان و نوجوان ما امروز تشنه معارف ناب الهی و اسلامی و ارزش های انقلاب هستند و باید به آنها این معارف را منتقل کنیم و نگذاریم دشمنان آنچه خود می خواهند را به آنها القاء نموده و اذهان آنها را درگیر کنند.

جانشین سابق گروه پدافندهوایی ده محرم تاکید کرد: سربلندی و اقتدار امروز ما مرهون مجاهدت های خاموش رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است و سنگرسازان بی سنگر در این جهاد نقش مهمی را ایفا کردند و جهادگران و مهندسین جهاد با ابداعات و اختراعات منحصر به فرد تئوریسین های جنگ را مات و مبهوت خود کردند.

وی عنوان کرد: باید قدر این نعمت ها را بدانیم و تلاش کنیم این میراث ماندگار را به نسل های بعد بی کم کاست انتقال دهیم که فرداد مدیون خون شهدا و امام راحل نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها