معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در نمایشگاه یادیاران:

تمام دنیا به رزمنده های خود احترام می گذارند

سرهنگ پاسدار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ گفت : دشمن نمی خواهد بپذیرد که این نظام، نظام اسلامی است و بر اساس قوانین اسلام و اعتقادات مردم و دین باوری آنها شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۷۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سرهنگ پاسدار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور در نمایشگاه یادیاران با موضوع هوانیروز در دفاع مقدس، از زحمات کشیده شده در این نمایشگاه تقدیر کرد و از خداوند توفیق پیروی راه شهیدان را خواستار شد.
وی افزود : بر همه آشکار است که در دوران هشت سال دفاع مقدس ما دفاع کردیم و قصد تجاوز و حمله به کشوری را نداشتیم اما از آنجا که پس از فروپاشی رژیم شاهنشاهی، غرب و آمریکا جای پای خود را در این کشور از دست داده بودند چون این کشور را کامل در درست خود داشتند و سرمایه های آن را به یغما می بردند، بعد از آن شروع به تضعیف انقلاب کردند و ماجراهایی مانند طبس و قضیه منافقین تا نفوذی هایی مانند بنی صدر که تا ریاست جمهوری آمدند و شرایطی آنچنانی را پدید آوردند رقم زدند.
معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ ادامه داد: چیزی که دشمن از روز اول تا به امروز نخواسته بپذیرد و البته می داند که اشتباه می کند این است که این نظام، نظام اسلامی است و بر اساس قوانین اسلام و اعتقادات مردم و دین باوری آنها شکل گرفته است حال اگر بعضی قبول ندارند اصراری بر قبول آنها نداریم. شکل و اساس مملکت بر این بوده و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بوده است.
فرمانده یگان امنیتی صاحب الزمان(عج) افزود: تا امروز شاید نتوانستیم فضای دفاع مقدس مان را خوب به تصویر بکشیم و به مردم بگوئیم که در جبهه چه گذشت. اگر بررسی کنید تمام دنیا به رزمنده های خود احترام می گذارند، آن پرفسور غربی که مسلمان هم نیست و مسیحی است ، دو سال پیش، پس از سی و پنج سال از شروع جنگ تحمیلی وقتی [شوق] زیارت مردم از یادمانهای شهدای خود را دید چنین گفت: اگر یک وجب از خاک شلمچه شما در سرزمین من بود سرزمینم گلستان می شد.
وی با اشاره به خاطراتی از نحوه شهادت رزمندگان و ایثارگریهای آنها گفت: هنوز پیکرخیلی از بچه های ما در کانالها جامانده و نتوانستیم آنهارا بیاوریم. هنوز بچه های شیمیایی ما بواسطه همان امکاناتی که امریکایی ها در اختیار دشمن گذاشتند یکی پس از دیگری در بیمارستانهای تهران درحال جان دادن هستند. مگر کاری که آنها در قبال مردم ایران کردند قابل فراموش شدن است.
"انتهای پیام"

ارسال نظرات