خبرهای داغ:
روای موسسه سیره شهدای قم

انقلاب ما یک کارخانه انسان سازی است نه انسان سوزی

حجت الاسلام میرعلی اکبری در یادواره شهدای دانش آموز حوزه کوثر شاهرود گفت: انقلاب ما یک کارخانه انسان سازی است نه انسان سوزی و دشمن می خواهد فرهنگ کشور ما را تغییر دهد.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۱۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی میرعلی اکبری در یادواره شهدای دانش آموز شاهرود که به همت واحدهای مقاومت بسیج پوینده و پیشگام فرزانگان بسیج دانش آموزی حوزه کوثر که با حضور 180 دانش آموزان دختر در نمازخانه این آموزشگاه ها برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا فدا شدند و ایستادن به پای ولایت تا شما دانش آموزان با آسایش و آرامش به تحصیل بپردازید و شملا باید قدر خود و این آرامش و آسایش را بدانید.

وی افزود: انقلاب ما یک کارخانه انسان سازی است نه انسان سوزی و دشمن می خواهد فرهنکگ کشور ما را تغییر دهد.

میرعلی اکبری با اشاره به شخصیت و جایگاه و تاریخچه حجاب و عفاف و نگاه قرآن خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف مصونیت است نه محدودیت و سبب کمال انسان و آرامش روحی و روانی فرد و اجتماع است.

وی تاکید کرد: ملاک ارزش گذاری بین زن و مرد از دیدگاه قرآن تقواست و باید تقوا را در زندگی مد نظر قرار دهیم و تلاش کنیم ایمان و باورهای خود را روز به روز بالاتر ببریم.

روای موسسه سیره شهدای قم بیان کرد: شهدای برای حفظ حجاب رفتند و در وصیت نامه ها تاکید بر حفظ حجاب خواهران و بانوان داشتند و باید ما که خود را مدیون شهدا می دانیم به نکات آنها توجه و تلاش کنیم تا در مسیر آنها حرکت کنیم و حفظ حجاب و عفاف حرکت در مسیر شهداست.

وی عنوان کرد: شما دانش آموزان که آینده ساز جامعه هستید از الان باید تلاش کنید تا بصیرت و معرفت اندوزی در کنار کسب علم دانش در تحقق حرکت در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی قدم بردارید.

میرعلی اکبری با توصیه به تحصیل علم در کنار معرفت و بصیرت گفت: ما امروز دانش آموزانی می خواهیم که مانند دوران دفاع مقدس راه را با شناخت با مطالعه و پرسش و کنکاش پیدا کنند که اینگونه اگر شد دیگر این فرد منحرف نمی شود و در مسیر حق باقی می ماند چرا که با اندیشه و تحقیق به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: شما دانش آموزان تلاش کنید وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید چرا که چراغ راه حرکتی شما است به خصوص وصیت نامه شهدای دانش آموز یک بسیاری از آنها دارای معنای عمیق است و با توجه به اینکه همسن شما بوده اند می توانید به راحتی رابطه برقرار کرده و درس بگیرید و در مسیر روشن شهدا قدم بردارید.

در این مراسم از خانواده های معظم شهدای حاضر در جلسه با اهدا هدیه تجلیل شد.

مشابهه این مراسم در واحد پوینده بشارت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با سخنرانی حجت الاسلام میرعلی اکبری برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها