خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم در جمع دانش آموزان دبیرستان متوسطه1 نجف آباد:
صبح امروز همسر شهید مدافع حرم شهید محسن حیدری از لشگر 8 نجف اشرف با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه بنت الهدی در رابطه با شهید و نیز شهادت سخنانی ایراد نمودند.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۱۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاري بسيج درنجف آباد؛ ایشان در ابتدا با اشاره به ویژگی های شهید گفتند:« ایشان از ابتدا عاشق خدمت به اسلام بودند و با ورود به سپاه میدان عمل به آن را وسیع تر یافتند تا اینکه با شروع جنگ سوریه و تأکید رهبری بر دفاع از حرم تنها دغدغه شان عمل به این فرمان بود. وی اخلاص بسیاری در تمام امور زندگی شان داشتند و به آن نیز تأکید می نمودند. اهل محبت و خدمت به اطرافیان بویژه بچه ها بودند و هر چه در توان داشتند برای برگزاری کلاس های فرهنگی برای این قشر و ایجاد ارتباط دوستانه با آنها صرف می کردند. و حتی با وجود تمام امور زندگی حتی لحظه ای از تحصیل نیز غافل نشدند چرا که باورشان این بود که نباید لحظه ای آسوده بود و در این دنیا باید همیشه در حال تلاش و برداشتن توشه بود. و می توان گفت تمام این ویژگی ها برای رشد معنوی ایشان موثر بود ولی وی در دو سال قبل از شهادت شان نسبت به قبل اوج گیری فوق العاده ای داشتند که چشمگیر بود و به شهادت ایشان منجر شد.»

وی در پایان افزود: « شهید حیدری باور داشت که در هر عرصه ای که انسان فعالیت می کند باید بهترین تلاش را داشته باشد و خود به آن عمل می کرد تا جایی که حتی در وظیفه ای که در سوریه یعنی دیده بانی بود به این مهم عمل می کرد. پس بر شماست که فعلا در این عرصه با توسل به شهدا به بهترین شکل به کسب علم بپردازید. بدانید که قرار نیست همه شهید بشوند بلکه مهم ادامه راه شهداست و اولین آنها خوش خلقی به ویژه احترام به والدین است که نه تنها شهید حیدری بلکه همه شهیدان عامل به آن بودند. و در پایان اینکه شهدای مدافع حرم یه دلیل دفاع از حرم و ناموس شان رفتند پس شما نیز باید مدافع خود و حجابتان باشید چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم.»

در پایان برنامه کارت هایی بعنوان رفیق آسمانی مزین به عکس یکی از شهدای حرم بهمراه وصیت نامه شان که توسط واحد بسیج مدرسه تهیه شده بود بین دانش آموزان توزیع گردید

گفتنی است صبح دیروز نیز جانباز مصطفی صادقی پور نویسنده کتاب کیکاووس با موضوع دفاع مقدس در دبیرستان متوسطه 1 فرزانگان امین حضور یافتند و در رابطه با خاطرات دفاع مقدس و نیز کتاب شان و انگیزه تألیف آن صحبت نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها