فرمانده سپاه ناحیه رشت:

دفاع از انقلاب پایانی ندارد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: دفاع از انقلاب همچنانکه دشمنی استکبار تمام نشدنی است، پایانی ندارد.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۳۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ سرهنگ مجید دوهندو دریادواره 7 هزار شهید زن کشور و 33 شهید زن استان گیلان درحسینیه شهدایِ گمنام رشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: مرور اتفاقاتی که درتاریخ انقلاب رخ داده است باعث آمادگی بیشتر درمواجهه با مشکلات می شود.

وی هفته دفاع مقدس را یک فرصتِ مناسبِ برای مرورِ تاریخ جنگ تحمیلی دانست و اعلام کرد: بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان هرچه درتوان داشتند برای ضربه زدن به انقلاب صرف کردند و بازهم این دشمنی ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید براینکه دشمنان همه امکانات خود را برای جنگ به شیوه های مختلف بسیج کرده اند، افزود: این دنیای استکباراست که ایران اسلامی را برای خود خطرناک می بیند و با ما دشمنی دارد و ناچار است این دشمنی را تا نابودی انقلاب اسلامی ادامه دهد وگرنه ذات این انقلاب باعث نابودی مستکبران می شود.  

سرهنگ دوهندو به جنگ حق و باطل ازابتدای خلقت اشاره کرد وگفت: ما دربرابر مستکبران، مجبور به دفاع ازخود در زمینه های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی وفرهنگی هستیم درغیراینصورت دشمن به هیچ عنوان از دشمنی خود کوتاه نمی آید.   

وی تفکری را که می گوید درصورت کوتاه آمدن ما، دشمن ازادامه دشمنی کوتاه می آید، ساده لوحی دانست و تصریح کرد: بعد از پیروزیِ انقلاب اسلامی دشمن فهمید که استکبار دردنیا کاره ای نیست، واین با خوی مستکبرانه اش همخوانی ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: آمریکائیها اعلام کردند که تا سال 2025 باید برعالم حکومت کنیم اما تنها کشوری که نمی گذارد ما برعالم حکومت کنیم ایران است.

سرهنگ دوهندو با بیان اینکه آمریکائیها اذعان دارند که رهبر ایران فرهنگی در بین مردم رواج داده است که درمقابل ما مقاومت کنند، افزود: مقاومت هزینه دارد و خانواده های شهدا و تمامی مردم ایران هزینه آن را دردوران انقلاب، جنگ تحمیلی، توطئه های مختلف  وتمام نشدنی دشمن و درزمان حاضر در جهاد اقتصادی پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به وجود 7 هزار شهید زن دردفاع مقدس گفت: بعضی از بانوان ما درمیدان جنگ حضور داشتند، درحالیکه تازمان حضور مردان، جنگیدن برای بانوان لازم نیست.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه این شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند خاطرنشان کرد: زنان در دفاع مقدس به غیر از نقش مادری و همسری برای رزمندگان و خانواده های خود، درپشت جبهه ها از رزمندگان پشتیبانی می کردند.

سرهنگ دوهندو با اشاره به اینکه بانوان در دوران جنگ مردان خانواده خود را برای حضور درجبهه ها آماده می کردند، بیان کرد: اگر زنان برای مردان خانواده خود، شرایط روحی را فراهم نمی کردند مردان نمی توانستند به راحتی  درجبهه ها حضوریابند.

 

 

ارسال نظرات