خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س):
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در توصیه ای به بازنشستگان گفت: تجربه شما سرمایه بزرگی است که می تواند راهگشای خادمان جوان آستان مقدس باشد؛ باید این تجربه ها را به آنها منتقل کنید.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
تجربه بازنشستگان راهگشای جوانان باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در آیین تجلیل از خادمان بازنشسته حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) گرچه از نظر اداری و قانونی بازنشسته شدند، ولی از نظر عاطفی و وابستگی معنوی همواره بین آنها و آستان مقدس برقرار است.

وی با بیان این که بازنشستگی در آستان مقدس با سایر ارگان ها متفاوت است، گفت: ممکن است وقتی کسی در ارگانی بازنشسته شود، ارتباطش برای همیشه قطع شود، ولی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) خانه ماست و اتمام کار قانونی ما در این مکان، به معنای قطع ارتباط با این مکان مقدس نیست.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: نورانیت و تجربه ای که در شما وجود دارد، می تواند در ترویج امر به معروف و نهی از منکر اثرگذاری بالایی داشته باشد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این مراسم گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به بازنشستگان آستان، دفتر امور بازنشستگان و ایثارگران آستان مقدس مشغول به فعالیت شد.

محمد جوان با اشاره به برنامه های حمایتی از بازنشستگان آستان مقدس گفت: خدمت رسانی به خادمان و ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به آنها، همانند کارکنان آستان مقدس در حال انجام است و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، خانواده 50 تن از نیروهای بازنشسته که فوت شده اند، تحت حمایت خدمات حرم مطهر قرار گرفتند.

وی حمایت از بازنشستگان را امری ضروری دانست و گفت: حمایت از بازنشستگان علاوه بر این که وظیفه ای بر دوش نهادها و سازمان هاست، موجب دلگرمی هر چه بیشتر کارکنان در انجام وظایف خود می شود.

در پایان این مراسم، هم زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از خادمانی که در سال جاری بازنشسته شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

روز 25 ذی حجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده است، علت انتخاب این روز شان نزول آیه «هل اتی» در سوره الانسان که راجع به خانواده و استحکام پایه های آن می باشد، عنوان شده است، سوره هل اتی در روز 25 ذی حجه در شان اهل بیت پیامبر(ص) نازل شد که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها