معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

جنگ تحمیلی سراسر معرفت دینی بود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جنگ تحمیلی سراسر معرفت دینی بود،افزود: ولایت‌پذیری و تلاش جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس باعث شد که امروز پیشرفت‌های چشم‌گیری را در حوزه‌های مختلف اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در منطقه و دنیا داشته باشیم
کد خبر: ۸۷۵۳۴۶۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،سرهنگ عباس بایرامی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد،اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت منحصر به دوران دفاع مقدس نبود و امروز جوانان ما در دفاع از حریم اهل بیت (ع) ادامه دهندگان راه شهدای جنگ تحمیلی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی سراسر معرفت دینی بود،افزود: ولایت‌پذیری و تلاش جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس باعث شد که امروز پیشرفت‌های چشم‌گیری را در حوزه‌های مختلف اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در منطقه و دنیا داشته باشیم.

سرهنگ بایرامی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده اند " جنگ تحمیلی مثل گنج است و چقدر توانسته ایم از این گنج استخراج کنیم " تاکید کرد: تحقیر دو هزار ساله‌ی مردم ایران به برکت انقلاب اسلامی ایران پایان یافت و شان و منزلت ملت ایران در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی به جهانیان معرفی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بیان ایثار و از خودگذشتگی شهدا را سد محکمی در برابر تهدیدات دشمن دانست و گفت: الگوهای رفتاری و اخلاقی شهدا الگوی بسیار ارزنده‌ای برای نسل امروز محسوب می‌شوند که باید زوایای شخصیتی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به طور کامل و جامع برای آنها بیان شود.

سرهنگ بایرامی ادامه داد:ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت، جوانان را در مسیر سبک زندگی اسلامی قرار می دهد و موجب می‌شود تا بهترین شخصیت‌ها برای نسل جوان شکل گیرد و آنها را در مسیر ولایت‌پذیری و همدلی و وحدت بیشتر قرار دهد .

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره سعی دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در مسیر انحرافی قرار دهند تصریح کرد:آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی دستاورد هشت سال دفاع مقدس و از جان گذشتگی شهدای گرانقدر است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه شهدای امدادگر از شهدای ارزشی جنگ تحمیلی محسوب می شوند،اظهار کرد: امدادگران کمیته امداد در دوران جنگ به دفاع از خاک ایران راهی جبهه های جنگ شدند و امروز خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان دفاع مقدس عصر حاضر محسوب می شود که باید قدردان این همه خدمت بی منت باشیم.

ارسال نظرات