نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستا ن بروجرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد گفت : آنهایی که نیروهای مسلح را تضعیف می کنند خائن به نظام و شهدا هستند
کد خبر: ۸۷۵۳۴۶۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان : حجه الاسلام علاء دولتشاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان دبیرستانه دخترانه این شهرستان اظهار داشت :جبهه استکبار با تمام توان در دوران دفاع مقدس به کشور جمهوری اسلامی ایران حمله کرد اما در آن زمان جوانان ولایت مدار و انقلابی با تقدیم جان خود حتی یک وجب از این خاک را به دشمن واگذارنکردند.

وی افزود: این حماسه، توان و قدرت نیروهای مسلح، بسیج،ونیروهای مردمی ما بود ولی امروز متاسفانه شاهدیم که برخی از افراد اظهاراتی دارند مبنی در تضعیف نیروهای مسلح ؛بدون شک باید گفت آنهایی که نیروهای مسلح را ضعیف می پندارند خائن به نظام و شهدا هستند.

آنهایی که نیروهای مسلح را تضعیف می کنند خائن به نظام و شهدا هستند 

دولتشاهی در ادامه افزود :در آن زمان که صدام از بمب های شیمیایی استفاده .کرد،آنهایی که دم از حقوق بشر می زدند در کجا بودند که الان نیز دم از عدالت و حقوق بشر می زنند.

آنهایی که نیروهای مسلح را تضعیف می کنند خائن به نظام و شهدا هستند 

وی در پایان گفت :جوانان با غیرت دیروز در جنگ سخت حق علیه باطل پیروز شدند و امروز نیز شما جوانان با ولایت پذیری ، روحیه انقلابی ، تهذیب نفس و تحصیل علم میتوانید در جنگ نرم نیز دشمنان را مایوس و ناامید نمایید.

 
ز /
ارسال نظرات