فرمانده سپاه ناحیه الشتر در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

آینده نظام اسلامی ایران در گرو خط سرخ شهادت است/ دفاع مقدس تجلی اعتماد به وعده‌های خداوند است

فرمانده سپاه ناحیه سلسله گفت: نظام سلطه و استکبار جهانی همواره در صدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا تا جبهه کفر و نفاق وجود دارد، دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای آن نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۹۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ «محمود یوسفوند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ در زمانی بر ایران تحمیل شد که ساختارهای حکومت تازه شکل گرفته بود و انقلاب توسط منافقین و گروهک‌ها و عناصر رژیم طاغوتی پهلوی و گروه‌های دلبسته به شرق و غرب دائما تهدید و متحمل آسیب می‌شد.
وی با یادآوری سختی و موانع هشت‌سال جنگ تحمیلی گفت: استکبار که منافع خود را در ایران ازدست رفته می‌دید با توسل به گروه‌های التقاطی و خودفروخته، ستون‌های انقلاب را هدف قرار داد اما با رهبری امام خمینی(ره)، توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شد و سختی‌های بر طرف می‌گشت.
فرمانده سپاه ناحیه الشتر با تبیین شرارت استکبار در راستای مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران، خاطر نشان ساخت: تمام کفر با همه توان با راه انداختن یک جنگ تحمیلی و نابرابر علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، تجهیز صدام و رژیم منحوس بعث را در پیش گرفتند و هدف آنان هم از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود که ایستادگی ملت ولایتمدار، مانع خواست شوم استکبار شد.
وی با ابراز اینکه آینده نظام اسلامی ایران در گرو خط سرخ شهادت است، افزود: تجلی شعار نه شرقی و نه غربی در دفاع مقدس به اوج خود رسید چرا که ملتی بدون اتکاء به وعده و وعید قدرت‌های ظالم و زیاده‌خواه زمان در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند در حالی که استکبار از آن حمایت می‌کرد.
یوسفوند تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، امام خمینی(ره) با اطمینان به وعده نصرت خداوند و اعتماد به مردم و مخصوصاً جوانان توانست روح خودباوری و ایستادگی را نه تنها در ایران بلکه در تمام ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان زنده کند.
فرمانده سپاه ناحیه سلسله تحریف راه امام خمینی(ره) و ارزش‌های دفاع مقدس را خطری جدی خواند و تأکید کرد: مسیر امام خمینی(ره) مسیر جهاد و ایستادگی در مقابل قدرت‌های ظالم و مستکبر و دست‌گیری از مظلومان و آزادی‌خواهان عالم است؛ همان خط سرخ کربلا که زیر بار ذلت نمی‌رود.
وی پیروزی در دفاع مقدس را نتیجه ایستادگی و قدرت ملت ایران دانست و افزود: اگر جوانان در مقابل استکبار و دشمن سینه سپر نمی‌کردند، دشمن هیچوقت از تجاوز گسترده خود به خاک ایران کوتاه نمی‌آمد تا جایی که انقلاب را از بین ببرد.
فرمانده سپاه سلسله با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی به ایستادگی در مقابل دشمنان است، گفت: آنچه که موجب خنثی شدن تهدیدات نظامی علیه کشور شده است، قدرت نظامی و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران است.
فرمانده سپاه ناحیه سلسله بیان کرد: استفاده از تجربیات دفاع مقدس یعنی ما به جوانان اعتماد کنیم چرا که جنگ توسط همین جوانان مقتدارنه اداره شد.
وی بیان داشت: کسی که اعتماد به نصرت خداوند و اعتقاد به توان ملت انقلابی ایران نداشته باشد، نمی‌تواند حافظ ارزش‌های انقلاب باشد.
 یوسفوند خاطرنشان ساخت: در مقابل خوی درندگی آمریکا، هیچ راهی جز مقابله نیست.
وی دفاع مقدس را الگوی کاملی برای پیشرفت کشور خواند و افزود: اگر در بحث اقتصادی هم به ظرفیت داخلی و جوانان اعتماد شود، شاهد خودکفایی و رشد خواهیم بود.
فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به اینکه دفاع مقدس تجلی اعتماد به وعده‌های خداوند است، تأکید کرد: ما در دفاع مقدس آموختیم که متکی به توان داخلی باشیم لذا در هیچ حوزه‌ای نباید نگاه به بیرون باشد چرا که وابستگی کشور را به دنبال خواهد داشت.
وی در پایان تأکید کرد: نظام سلطه و استکبار جهانی همواره در صدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا تا جبهه کفر و نفاق وجود دارد، دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای آن نیز ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار