رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس مدرسه عشق و معنویت است که شهادت، ایثار و فداکاری را آموزش داد.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۵۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدقربان کیانی در مراسم گرامیداشت حماسه دفاع مقدس در مراکز آموزش عالی که در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌های ارزشمندی همچون شهادت و رشادت کسب شد که امروز برای همه ما مایه افتخار و مباهات است.

وی با اشاره به اینکه اگر فداکاری و شهادت نبود، امنیت و آرامش امروز وجود نداشت، خاطرنشان کرد: گرچه صدام گول استکبار را خورد و علیه ایران اسلامی به پا خواست اما بسیجیان و رزمندگان ما همواره در برابر دشمن ایستادند و مقاومت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم بسیجیان آماده هر نوع پیروی از منویات مقام معظم رهبری هستند و در عرصه‌های مختلف دانشگاهی و غیردانشگاهی همه به این اعتقاد رسیده‌اند که باید پشتیبان ولایت فقیه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اضافه کرد: وحدت، فراست و درایت موجب خنثی شدن جنگ کفر علیه اسلام بود و این مولفه‌ها امروز مایه پیروزی پایدار اسلام هستند.

کیانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد با وضعیت مالی که دارد سعی داشته با اقتصاد مقاومتی این آموزشگاه عالی را مدیریت و اداره کند، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به فرموده معظم‌له درون‌زاست و باید به درستی وارد شویم.

وی هزینه‌های جاری امسال نسبت به سه سال قبل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج را کمتر خواند و گفت: با کم کردن هزینه‌های جاری هزینه‌های فرهنگی ما از 61 درصد در سال 92 به 88 درصد در سال‌جاری رسیده است.

وی ورود به برنامه‌های حوزه راهیان نور و پیاده‌روی اربعین حسینی را نیز اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات لازم را در مناطق مورد نیاز برای راهیان نور و زائران اربعین حسینی قرار داده و این اقدامات فرهنگی را سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی می‌داند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در پایان از اجرای برنامه‌های ویژه ایام محرم توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویان برنامه‌ریزی لازم را برای این ایام کرده و آمادگی لازم را برای ورود به این ایام دارند.

در این مراسم پس از خاطره‌گویی پدر شهید و اجرای تواشیح و دف‌نوازی از خانواده شهدا با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظرات