به گزارش روابط عمومی انتشارات روایت فتح :
کتاب «ققنوس سوخته» به قلم «مریم نظرلو» امشب (دوشنبه) در هفتمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۵۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، مراسم رونمایی از کتاب «ققنوس سوخته» با حضور «پرویز سروری» عضو شورای اسلامی شهر تهران، «جواد جباری» مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، و همسر، خانواده و دوستان شهید «بهروز فلاحت‌پور» امشب برگزار شد.
 
سروری در این مراسم اظهار داشت: طبق بیانات امام راحل برخی در دوران دفاع مقدس یک‌شبه ره صدساله را پیمودند. شهید فلاحت‌پور یکی از این افرادی است که مراحل عرفان را در مدت‌زمان کوتاهی طی کرد.
 
وی ادامه داد: این شهید بزرگوار حتی در دورانی که در جبهه حضور داشت، به‌صورت نامه با دوستانش جویای مطالب ارائه شده در کلاس‎‌های عرفان می‌شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حسن اخلاق و تواضع شهید فلاحت‌پور باعث شد او حوزه جاذبه شود. ایشان کودکان و نوجوانان را جذب کرده و فرهنگ انقلاب اسلامی را منتقل می‌کرد؛ اما متاسفانه ما امروز از این امر فاصله گرفتم.
 
وی با بیان اینکه خون شهدا این انقلاب را بیمه کرده است، گفت: نسل آینده به جمع‌آوری و چاپ کتاب در خصوص زندگی‌نامه شهد نیازمند است.
 
سروری اظهار داشت: نباید بگذاریم دفاع مقدس افسانه شود. باید فرهنگ دفاع مقدس را بار دیگر در سبک زندگی‌ به‌کار گیریم.
 
کتاب «ققنوس سوخته» روایت شرح حال شهید «بهروز فلاحت‌پور» از همکاران و همراهان شهید «سیدمرتضی آوینی» بود؛ که در زمان تهیه مستندی از جنوب لبنان، در حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این کتاب از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده است.
ارسال نظرات