به مناسبت هفته دفاع مقدس

نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «یاد یاران» در سنندج برپا شد

نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «یاد یاران» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنندج برپا شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس نمایشگاه عکس و پوستر به مدت یک هفته با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ستاد منطقه برپا شده است.

فریدون یاسمی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تعدادی از تصاویر حماسه‌های رزمندگان سلحشور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در معرض دید عموم مردم شهیدپرور شهرستان سنندج قرار گرفته است، افزود: ایثار ملت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای این مرز و بوم در تصاویر حماسی نمایشگاه یاد شده نمایان است.

وی بیان کرد: برپایی این نمایشگاه در راستای انعکاس بخشی از رشادت ها و جوانمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌های شهدای آن دوران موثر است.

وی خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است و باید یاد و خاطر این عزیزان را همواره گرامی بداریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان یادآور شد: امروز بیش از پیش لازم است تا یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه زنده نگه داشته شود.

یاسمی انتقال ایثار و استقامت شهدای دوران دفاع مقدس و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به نسل آینده را ضروری خواند و گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه در این زمینه می‌تواند در آگاه‌سازی جوانان امروزی و انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تاثیرگذار و ارزشمند باشد.

همزمان با برپایی این نمایشگاه، دیوار مهربانی کتاب نیز برگزار و همکاران بسیجی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان نیز با اهدای کتاب‌های خود در این غرفه اقدام به اشاعه فرهنگ کتابخوانی اقدام کردند.

ارسال نظرات