سردارفرهنگ دوست: جنگ امروز سوریه مصاف جبهه حق و باطل است و رزمندگان مقاومت برای بشار اسد نمی جنگند بلکه برای حفظ اسلام و اعتلای حق در میدان مبارزه هستند، امروز جبهه حق و باطل سوریه است ...
کد خبر: ۸۷۵۳۷۰۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمائی بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بهاباد با حضور فرماندار و مسئول حفظ نشر و آثار ارزشهای دفاع مقدس سپاه الغدیر بسیجیان و رزمندگان بهابادی در محل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار شد.

در این مراسم سردار فرهنگ دوست در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس از درخشان‌ترین و پرفرازترین مقطع تاریخ کشور عزیز ما، جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی عزیز ماست.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آینده توضیح داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و امروز وظیفه ماست که جلوه های ایثار و از خودگذشتگی آنها را به نسل های آینده منتقل کنیم و این فرهنگ اسلامی را بازسازی کنیم در واقع جوهره ای این فرهنگ ایمان است که بایستی در میدان ها و مخاطرات چالش های نظام باید به آن تکیه کنیم.

فرهنگ دوست اظهار داشت: امروزه ملت باید اکثر افرادی را که شعار ولایت سر می دهند و در جلسات خصوصی خود علیه نظام و ولایت صف آرایی می کنند را بشناسند و بدانند که ملت شیعه ایران در برابر تمام ظلم ها ایستاده است.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس به ما ثابت کرد که وعده های الهی قطعاً محقق می شود و کسی که با خدا باشد خدا با اوست و گام های او را استوار می سازد و همین است که انقلاب پیروز شد و دفاع مقدس با اقتدار ایران به پایان رسید و امروز نیز ما با توکل و اعتقاد به پیش می رویم و دشمن ذلیل و خوار است و ما با افتخار هستیم.

یادگار دفاع مقدس با اشاره به حضور مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: رزمندگان اسلام با لبیک به فرمان امام زمان خویش عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و در مقابله با دشمن تا بُن دندان مسلح با روحیه خوباوری و اتکاء به ایمان ایستادند.

سردار فرهنگ دوست اقتدار امروز کشور را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: قدرت بازدارندگی و اقتدار ایران اسلامی در سایه تجربه‌های ناب مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده و بیگانگان و بدخواهان نظام جرأت دست درازی به این آب و خاک را ندارند.

وی با اشاره به روحیه جهادی و تفکر انقلابی ملت ایران افزود: روحیه جهادی و تفکر انقلابی ملت ایران به مدد وحدت و برخورداری از نعمت ولایت فقیه موجب اقتدار کشتی پرتلاطم این نظام شده است.

سردارفرهنگ دوست افزود: جنگ امروز سوریه مصاف جبهه حق و باطل است و رزمندگان مقاومت برای بشار اسد نمی جنگند بلکه برای حفظ اسلام و اعتلای حق در میدان مبارزه هستند، امروز جبهه حق و باطل سوریه است و اگر به این جبهه نرویم، جبهه به سمت کشور و شهر ما خواهد آمد.


ارسال نظرات