خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رئیس جمهور:

کاری کنید بعد از رفتن شما از استان مردم امید و شادابی را حس کنند

حجت الاسلام عابدینی گفت: استان قزوین در توسعه خود با بد عهدی های زیادی مواجهه بوده است و شما کار ی کنید پس از شما مردم استان قزوین احساس شادابی و امید کنند.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۱۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله عابدینی به عنوان سخنران اول مراسم دیدار مردمی رییس جمهور در قزوین، ضمن خوشامد گویی به استان قزوین گفت: استان ما هم مانند استان های دیگر و شاید بیش از استان‌های دیگر و کاهش نزولات استان و اشتباهات فروان مدیریتی در معرض خطر قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: همه این‌ها را که وقتی به بدعهدی‌ها و بدقولی‌های کسانی که باید ما را همراهی می‌کردند ولی هیچ گاه این همکاری صورت نگرفت و نخواهد گرفت، برای مردم ما مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

این مسئول تصریح کرد: مشکل اصلی استان ما و  این جمعیت اشتغال و معیشت زندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: امیدواریم که حضور حضرت عالی و هیئت دولت موجل گردد که مردم شهیدپرور قزوین که در سنوات گذشته نیز در انقلاب نقش پررنگی داشته اند، همان امید و شادابی را  حس کنند.

وی همچنین به مسائل فرهنگی جاری در استان اشارهکرد و گفت: در مسائل علمی و فرهنگی استان امیدواریم که اقدامات عملی را داشته باشیم.

در ادامه  این مراسم  دکتر همتی استاندار  قزوین  ضمن خوشامد گویی به رییس جمهور و هیئت همراه به استان قزوین گفت: بنده بسیاری از مشکلات عمده استان قزوین را به آقای رییس جمهور ارایه دادم و اشراف کاملی به مسائل  استان قزوین دارند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها