مسئول سابق سیاسی گروه پدافندهوایی ده محرم

علت زیاد شدن مفاسد در کشور تضعیف فرهنگ دفاع مقدس است

رضوانی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس بسیج فرهنگیان شاهرود گفت: اینکه مفاسد در کشور زیاد شده به علت تضعیف فرهنگ دفاع مقدس است و ما باید مراقب باشیم که این فرهنگ در کشور دچار تضعیف و انحراف نشود که این تبعات را به دنبال خواهد داشت و باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا موفق شویم.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۱۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن رضوانی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که به همت کانون بسیج فرهنگیان با حضور بیش از 150 نفر از اعضا بسیج فرهنگیان در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به دلایل باز روایی دفاع مقدس اظهار کرد: برای جلوگیری از تحریف پس از تعریف وقایع جنگ یکی از دلایل باز روایی دفاع مقدس است.

وی افزود: وقوع جنگ ما یک امر اجتناب ناپذیر بود نه تصمیمات غلط دیپلماسی و جنگ ما در واقع 31 شهریور نبود بلکه 30 آبان ماه سال 1358 بود که گروه ها وارد عملیات مسلحانه با انقلاب اسلامی شدند.

رضوانی خاطر نشان کرد: یکی از گروه ها اعلام کرد ما نباید بعد از فتح خرمشهر جنگ را ادامه می ددیم یعنی مسئولین بی لیاقت کشور 6سال اضافی به جنگ پرداختند و این همه شهید و جانباز دادیم در صورتیکه امام گفت(ما لحظه ای نادم نیستیم از جنگ).

وی تصریح کرد: اینکه می گویند ما نیازی به تقویت بنیه دفاعی نداریم با مصادیقی مانند ژاپن و آلمان این همان تفکر گروه های التقاطی است که باید مراقب بود.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود ادامه داد: اصول دکترین نظامی 11 بند دارد که یکی از بندهای آن این است که ما تا زمانیکه برای اسرائیل خطری نباشیم کشور کاری ندارند و آنها ایران را محور شرارت می دانند و اگر به همسایگان ما حمله کردند برای تنگ کردن دایره فشار به جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: عربستان سومین کشوری است که تسلیحات نظامی خریداری می کند و حال برخی می گویند توان نظامی نمی خواهیم در صورتی که رهبری فرزانه انقلاب بر تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید دارند و بر این کار شخصاً نظارت دارند.

رضوانی با اشاره به حدیث از مولا علی(ع) گفت: علی (ع) می فرماید( ضعیف ترین مردمافرادی هستند که با دشمن در خانه بجنگند) و این یعنی باید تلاش کنیم که دشمن را در فرای مرزها درگیر کنیم و تقویت بنیه دفاعی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی در دنیا زبان زد است و باید در این مسیر استوار حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: اینکه مفاسد در کشور زیاد شده به علت تضعیف فرهنگ دفاع مقدس است و ما باید مراقب باشیم که این فرهنگ در کشور دچار تضعیف و انحراف نشود که این تبعات را به دنبال خواهد داشت و باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا موفق شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار