خبرهای داغ:
در هفته دفاع مقدس تعداد 2 واحد ساختمان اداری و پروژه آبیاری قطره ای در ناحیه بسیج و 6 پایگاه مقاومت در سطح شهرستان خوسف با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بصورت همزمان افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در هفته دفاع مقدس تعداد 2واحد ساختمان اداری و پروژه آبیاری قطره ای در ناحیه بسیج و 6 پایگاه مقاومت در سطح شهرستان خوسف با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بصورت همزمان افتتاح گردید.

علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در این مراسم، پایگاه های خواهران و برادران روستاهای نصرآباد و مهدیه و پایگاه برادران شهید صدوقی خوسف را افتتاح کرد.

سرهنگ آوازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در این مراسم به تشریح اقدامات ناحیه بسیج خوسف پرداخت و عنوان داشت: برخی از این طرح های عمرانی از اول مرداد سال جاری کلنگ زنی شده است و سعی بر این بوده تا در این مدت 2 ماهه بیشترین همت را به خرج دهیم تا در هفته دفاع به بهره برداری برسد.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت های سرداران و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: تمام همت خود را به کار گرفتیم تا به میمنت این هفته در این ایام طرح هایمان افتتاح شود.

آوازی با اشاره به مدت زمان کوتاه ساخت وهزینه بسیار کم این پروژه ها گفت: این ساختمان ها طی 2ماه با زیربنای 145 متر مربع و با هزینه 520میلیون ریال ساخته شده است.

وی افزود: پروژه آبیاری ناحیه بسیج به مساحت 500 متر مربع جهت آبیاری فضای سبز و صرفه جویی در مصرف آب احداث گردید.

حسین دوستی مسئول مهندسی ناحیه بسیج خوسف در رابطه با افتتاح دو پایگاه که در روستای مهدیه و نصرآباد به بهره برداری رسید عنوان داشت: این پروژه ها در مدت 4 ماه ، با زیربنای 160 متر مربع و با اعتبار450میلیون ریال به بهره برداری رسید

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها