مسعودی گفت: قطعاً با این پیامدهای منفی پیوستن به این کنوانسیون که دانش آموزان را از بسیج محروم می کند مخالفت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۶۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

اصغر مسعودی نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه یکی از افتخارت مملکت و نظام ما بسیج بویژه بسیج دانش آموزی است گفت: شاکله و اساس تفکر بسیجی در ایام دانش آموزی شکل می گیرد و هر چیزی که بخواهد این نگاه و عملکرد را نادیده بگیرد قطعاً مورد پذیرش مجلس، مردم و دانش آموزان نخواهد بود.

وی افزود: یک موضوع نادیده گرفته شده این است که برخی افراد بسیج دانش آموزی را در آموزش دفاعی خلاصه می دانند درحالیکه بسیج دانش آموزی چیزی فراتر از آموزش دفاعی است؛ بسیج دانش آموزی حرکت هدفمندی برای بازسازی تفکر انقلابی و جهادی است که ما امروز در مجموعه کشور نیاز به تفکری داریم که بر اساس آن کشور را اداره کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در گروهک های تکفیری داعش و امثال آن از کودکان سو استفاده می شود در حالیکه در تفکر بسیجی ما به دانش آموزان آموزش هایی مبنی بر احترام و کمک به هم نوع وجود دارد؛ از جمله حقوق کودک آموزش دفاعی است و قطعاً بسیج چیزی نیست که از مجموعه دانش آموزی و دانشگاهی ما حذف شود چراکه بسیج یک تفکر و اندیشه است و اندیشه قابل حذف شدن نیست.

مسعودی در خاتمه اظهار داشت: قطعاً با این پیامدهای منفی پیوستن به این کنوانسیون که دانش آموزان را از بسیج محروم می کند مخالفت خواهیم کرد.

ارسال نظرات