خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد:

دیدار با جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس در نطنز

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار از 2 جانباز عزیز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس باحضور ، فرمانده سپاه ناحیه نطنز، روسای محترم بنیاد شهید ، دانشگاه آزاد نطنز و کمیته امداد شهرستان نطنز انجام شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۹۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی ابراز داشت: هر چه نگرش به سمت شهدا و جانبازان و ایثارگران در کشور نهادینه شود روح معنویت جامعه بیشتر میشود و باعث میشود نگرش شهدا در انجام امور مسئولان دیده شود.

درپایان آقای فتاح جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس ضمن عرض خوش آمدگویی پیام خود را اینگونه بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند عزم جوانان امروزما اگر بیشتر از جوانان دیروز نباشد کمتر نیست و واقعا هم مینطور است که جوانان ما برای دفاع از اسلام و ناموس کشورشان هموراه در راه اینآرمان ها ایستادند و کشتیاین انقلاب را به رهبری داعیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به پیش ببرند . همچنین جناب آقای برزگر از دیگر جانبازان عزیر ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : بصیرت و هوشیاری مردم قابل تحسین است که هر موقع خدشه ای در این کشور به وجود آمده مردم ایران با هوشیاری خود همواره به صحنه آمده اند و ضربه ی محکمی به دشمنان این نظام وارد کرده اند

ارسال نظرات