خبرهای داغ:
مسئولین شهرستان جاجرم در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در دفتر امام جمعه جاجرم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید بیعت نمودند.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۰۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه جاجرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و عرض خیرمقدم خدمت مسئولین شرکت کننده در این مراسم گفت: رمز پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی این بود که شهدا به معنای واقعی کلمه اسلام را پذیرفته بودند. اسلام یک مجموعه کامل است و دارای اجزای مختلف است که هر کدام از این اجزا قسمت مهمی از دین است و برای اینکه این مجموعه کامل شود باید تمام اجزا سر جای خود قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه گفت: امروز دشمنان اسلام می خواهند بعضی از قسمت های مهم دین را حذف کنند آنها می خواهند اسلامی درست کنند که فرهنگ جهاد و روحیه جهادی در آن معنا نداشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت تحصیل و تقویت عرصه علم و دانش و مهم شمردن این مقوله در بحث پیشی گرفتن از دیگر کشورها، تقویت نظامی را هم مورد تاکید قرار داد و افزود : باید دو نکته را مورد توجه قرار دهیم،  نخست امر تحصیل و تقویت عرصه علم است. و آنچیزی که می تواند ما را در برابر دشن قرار دهد توجه به فرهنگ جهاد است اگر افتخار آفرینی جوانان ملت در عرصه های مختلف را شاهد هستیم ثمره تقویت نظامی است  که باید روز به روز تقویت شود و به پیشرفت برسد.

 

سرگرد اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: کشور جمهوری اسلامی در یک نبرد نامتقارن با محوریت آمریکا قرار دارد که کشور مقابل آن ایستاده است. نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار خودش را حفظ کرده و در بحث نظامی دارای جایگاه ویژه ای در جهان قرار دارد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از آن حساب ویژه ای می برند و آنها جرات نمی کنند که گزینه نظامی را پیش بکشند.

سرگرد اکبری ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران جنگلی از موشک آماده دارد که اگر کسی فکر حمله کند با صدور فرمان مقام معظم رهبری در کمتر از 24 ساعت متجاوز کننده را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در این برهه از زمان که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند جهاد کبیر است جهاد کبیر یعنی عدم تبعیت کردن از سیاست های دشمن و در مقابل دشمن کار ومجاهدت سخت انجام دادن که در این عرصه مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و استفاده از استعدادهای داخلی اشاره می کند و می فرمایند که هر کدام از این ها می تواند یک خرمشهر باشد به شرطی که مجاهدت صورت بگیرد.

آقای شورزاده ریس اداره اموزش و پرورش ضمن گرامیداشت دلاوری ها و ایثار های شهدا و جانبازان و ایثارگران گفت: از پدر معنوی شهرستان که در مراسم بازگشایی مدارس حضور داشتند تقدیر و تشکر می کنم ضمن اینکه دیدار امروز را تجدید بیعت با نظام و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری می دانیم و تجدید میثاق خواهیم کرد با آرمان ها انقلاب و تا پای جان خواهیم ایستاد و از هیچ تلاشی برای این مرز و بوم دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه 7200 دانش آموز در شهرستان با 720 همکار فرهنگی در بیش از 116 آموزشگاه کار خود را شروع کردند اظهار داشت: عرصه جهاد در زمان جنگ رفتن به جبهه ها بود اما امروز عرصه جهاد تغییر کرده است نوجوانان وجوانان ما باید قله های علمی را فتح کنند که خوشبختانه کشور در بعضی از  زمینه های علمی جز ده کشور جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها