خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مانه و سملقان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در یادواره زنان ایثارگر با اشاره به فداکار زنان گفت: زنان در دوران دفاع مقدس پرچمدار مقاومت و دلاوری بودند و البته این ویژگی همچنان در زنان جامعه ما هست.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۱۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد اسماعیل بیدکی فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان در یادواره زنان ایثارگر گفت: در دروران دفاع مقدس زنان در پشت جبهه ها تلاش فراوانی کردند و پا به پای مردان مقاومت کردند.

وی ادامه داد: پس از پایان جنگ نیز زنان همچنان پرچمدار مقاومت بودند برخی همسران شهید شدند و برخی نیز پرستار همسران جانبازشان را برعهده گرفتند و این تنها گوشه ای از ایستادگی زنان این سرزمین است.

بیدکی بیان داشت: ایثارگری های دفاع مقدس همچنان ادامه دارد به طوری که امروز با همان تلاش ها از دوران تثبیت نظام به دوران قدرت مهم در منطقه و دنیا رسیده ایم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تعیین کننده معادلات مهم جهانی است و دیگر آمریکا نمی تواند به تنهایی در مورد فلسطین ،غزه ، حاشیه خلیج فارس و سوریه تصمیم بگیرد و برای حل بسیاری از مشکلات جهانی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

بیدکی با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار کرد: مذاکره 6 کشور قدرتمند جهان با ایران به خاطر قدرت بالای نظامی و عزت و سربلندی ملت ایران است و این نکته رامسئولان هیچ گاه از یاد نبرند.

فرمانده سپاه مانه و سملقان خاطرنشان کرد : اگر خواهان رفع مششکلات اقتصادی ، معیشتی و ... هستیم می بایست پیرو منویات رهبری باشیم.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها