خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:

برگزاری برنامه‌های متنوع طی هفته دفاع مقدس

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری ده‌ها برنامه متنوع طی هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۱۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین، در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،به مناسبت هفته دفاع مقدس و در خصوص اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت این هفته اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید،در روز سوم مهرماه زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در تمام مدارس استان نواخته شد.

وی اضافه کرد: زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در هنرستان شهید چمران استان قزوین و با حضور خانواده معظم شهدا، استاندار، معاون‌اجرایی، فرمانده سپاه استان قزوین و حجت‌الاسلام عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استانبه صدا درآمد.

این مسئول ضمن بیان دیگر اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس تشریح کرد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری مسابقات مختلف، پخش سرودهای حماسی در زنگ‌های تفریح و دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز برخی از اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی در این هفته است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از حضور مدافعان‌حرم در استان و بیان خاطرات و دست‌آوردهای جنگ خبر داد و گفت: علت دعوت از مدافعان حرم در مدارس بیان اهداف خود از حضور در سوریه و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان است.

ابراهیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان از تمامی مدارس و به‌صورت سازماندهی شده بر سر مزار شهیدان، غبار روبی از مزار شهدا و بیان خاطرات جنگ از دیگر اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس است.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار