خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

گردهمایی ماهانه اعضای کانون بسیج فرهنگیان دزفول برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، گردهمایی ماهانه اعضای کانون بسیج فرهنگیان دزفول در محل سالن کانون فرهنگی، تربیتی ایثار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۳۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، به مناسبت هفته دفاع مقدس، گردهمایی اعضای کانون بسیج فرهنگیان دزفول با محوریت « نقش فرهنگیان شهرستان دزفول در دفاع مقدس» شامگاه روز یکشنبه در محل سالن کانون فرهنگی، تربیتی ایثار این شهرستان برگزار شد.

غلامحسین صفائی زاده، پیشکسوت فرهنگی که سخنران ویژه این مراسم بود با اشاره به مقدمه ای در خصوص نبرد تمدنی که غرب بر علیه اسلام آغاز کرده است، گفت: اسرائیل و آمریکا با تمرکز بر مرکز تمدنی عالم یعنی منطقه شام، عراق و یمن و ایجاد درگیری بین نیروهای مسلمان و جنگ شیعه و سنی، مسیر را برای پیشبرد اهداف خود آغاز نموده است.

وی با اشاره به دو ویژگی اخلاص و بصیرت رزمندگان اسلام افزود: فرهنگیان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس هم خودشان بصیرت داشتند و هم بصیرت افزایی می کردند و ریشه اصلی مقاومت پذیری و استقامت در دزفول فرهنگیان بسیجی بودند.

صفائی زاده تصریح کرد: دشمن می خواهد با مدیریت ادراک، تردید و دودلی را در بین مردم ایجاد کند و با مدیریت احساسات مردم زمینه را برای محبت با دشمن(آمریکا) و نیز با تغییر باورهای مردم زمینه را برای لاابالیگری مردم فراهم کند. که ان شاالله مردم فهیم و بابصیرت ما هرگز این اجازه را به دشمنان اسلام نخواهند داد و آنان را در رسیدن به این اهداف شوم و پلیدناکام خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها