يادواره شهدا فرصتي است براي ما تا بتوانيم راه شهدا را بهتر بشناسيم و با شناخت بيشتر بتوانيم در مسير آن ها که حرکت به سوي خداست قدم برداريم.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۴۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی مجيد تقي زاده دبير برگزاري سيزدهمين يادواره شهداي روستاي کليج خيل سوادکوه شمالي در گفتگو با خبرنگار بسیج شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس يادآور دلاورمردي هاي مردان مرد سالهاي دفاع مقدس است ،سال هايي که عشق به اسلام و وطن مردم اين سرزمين را براي دفاع از ايران اسلامي هم دل و هم صدا نمود.

وي يادواره هاي شهيد را فرصتي مناسب براي درک صحيح از راه و منش شهدا توصيف کرد و گفت:يادواره شهدا فرصتي است براي ما تا بتوانيم راه شهدا را بهتر بشناسيم و با شناخت بيشتر بتوانيم در مسير آن ها که حرکت به سوي خداست قدم برداريم.

تقي زاده با اشاره به برگزاري اين يادواره در روز جمعه افزود:سيزدهمين يادواره شهداي روستاي کليچ خيل روز جمعه در محل مسجد جامع اين روستا با حضور گسترده مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی و با سخنرانی حجت الاسلام ترابي نژاد و مداحی مداح اهل بيت آقای مهدي پور برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها