خبرهای داغ:
حسین فدایی وطن فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شیروان از کسب مقام دوم تیمی دانش آموزان شیروانی در مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۵۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسین فدایی وطن فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی  شهید فهمیده شیروان از کسب مقام دوم تیمی دانش آموزان شیروانی در مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا در کشور خبر داد.

فدایی وطن گفت: مرحله کشوری این مسابقات در حالی برگزار شد که در مرحله استانی از استان خراسان شمالی 5 تیم از بین 300 تیم شرکت کننده مجوز حضور در مرحله کشوری را بدست آورد و هر 5 تیم از شهرستان شیروان بود.

وی افزود: هر تیم شامل 5 دانش آموز است و دانش آموزان شیروانی توانستند در مرحله کشوری مقام دوم تیمی در پایه هشتم را کسب کنند.

فدایی وطن ادامه داد: آقای مهدی زارع نیز توانست مقام دوم انفرادی را از آن خود کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شیروان اهداف مسابقه لیگ علمی بین المللی پایا را تقویت روحیه همکاری، تعامل، همفکری و کار جمعی در دانش آموزان در راستای ارتقا سطح علمی و رشد خلاقیت ، شناسایی، هدایت و حمایت مادی و معنوی دانش‌آموزان با استعداد و معرفی ایشان جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی ، ترویج فرهنگ مطالعه و پژوهش ، و ایجاد نگاه تخصصی به علوم و آشنایی دانش‌آموزان با علوم پایه و تقویت علوم پایه در کشور برشمرد.

گفتنی است دانش آموزان شیروانی در سال گذشته نیز توانستند در این مسابقات 2 مقام دومی در پایه هشتم و نهم و یک مقام سومی در پایه ششم و 3 مقام دومی انفرادی در پایه های هفتم،هشتم و نهم کسب کنند.

آیین تجلیل از دانش آموزان شیروانی که موفق به کسب مقام در مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا شدند هفته آینده در مرکز استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها